رویکرد ما توزیع خدمات عدالت محور است/ تحقق ۱۳ هزار
سرکشی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رویکرد ما توزیع خدمات عدالت محور است/ تحقق ۱۳ هزار
سرکشی
به گزارش سوالات شرعی و احکام، رضا پارسیان نژاد در یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در یاسوج، افزود: در یک سال گذشته حدود ۱۳ هزار دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
پارسیان نژاد تصریح کرد: اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۱۳ ماه گذشته برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
وی ابراز داشت: در ۱۲ ماه گذشته، حدود ۱۳ هزار دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان انجام شد که این مهم با همکاری استاندار، معاونین و مشاور امور ایثارگران استاندار، سپاه فتح، نیروی انتظامی، مدیران همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها صورت گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از افزایش اعتبارات ساماندهی گلزارهای شهدا خبر داد و گفت: علاوه بر این، بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان و تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و والدین شهدا برطرف شد و در انبارهای بنیاد شهید دیگر کمبود امکانات بهداشتی نداریم.

پارسیان نژاد خاطرنشان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ۲۷۰ برنامه مورد ارزیابی، توانست در پایان سال ۱۴۰۱ از ۱۰۰ امتیاز ۹۶ امتیاز را کسب کند که نسبت به گذشته افزایش محسوسی را داشتیم.
وی اضافه کرد: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، جلوی بخش زیادی از استخدام‌های بی‌ضابطه در دستگاه‌های اجرایی گرفته شد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران ما دیگر نگران بی‌عدالتی در این زمینه نیستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: رویکرد این اداره‌کل در توزیع خدمات بر اساس شعار دولت عدالت‌محور، بدون تبعیض است.
پارسیان‌نژاد همچنین به بخشی از فعالیت‌های فرهنگی این اداره‌کل اشاره داشت و تصریح کرد: شش فیلم در حوزه ایثار و شهادت در دست تولید است و فیلم بلند سینمایی نیز در صورت آماده شدن فیلمنامه، به صورت صد درصد تأمین اعتبار می‌شود.
وی تکریم والدین شهدا را از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و ادامه داد: از یک هزار و ۸۱۵ شهید استان فقط والدین حدود ۶۰۰ نفر از شهدا در قید حیات هستند و میانگین سنی جانبازان ما به بالای ۶۳ رسیده که این موضوع اهمیت تسریع در تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران را دوچندان کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سال گذشته ۱۱ جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در استان برگزار شد که از این تعداد سه جلسه به ریاست استاندار بود و موضوعات مهمی از جمله ساماندهی گلزارهای شهدا در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت. امیدوارم از خبر رویکرد ما توزیع خدمات عدالت محور است/ تحقق ۱۳ هزار
سرکشی
راضی بوده باشید.

رویکرد ما توزیع خدمات عدالت محور است/ تحقق ۱۳ هزار
سرکشی  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۵ ۰۲:۴۰:۲۵