رونق تولید صنایع خوزستان مشروط به گسترش آموزش‌های مهارتی
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رونق تولید صنایع خوزستان مشروط به گسترش آموزش‌های مهارتی
است
عبدالجلیل بیت مشعل در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام بیان کرد: ۴۷ هزار و ۴۱۶ نفر ساعت آموزش مهارت آموزی در قالب ۱۵۰ حرفه در ۶ ماهه نخست سال جاری انجام شده که این آموزش‌ها به منظور افزایش مهارت نیروی کار شاغل و همچنین تأمین نیروی انسانی متخصص ویژه صنایع بزرگ و کوچک استان ارائه شده است.
وی تصریح کرد: بهبود و ارتقای شاخص‌های مهارتی نیروی کار کارگری در واحدهای صنعتی خوزستان اهمیت زیادی دارد که در همین راستا اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان آمادگی ایجاد دوره‌های آموزشی جوارکارگاهی را دارد.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: در صورت همکاری و تعامل صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان امکان برگزاری این دوره‌ها و ارائه انواع آموزش‌های مهارتی استاندارد و مورد نیاز صنایع را در سطح استان دارد.
بیت مشعل به برخورداری فنی و حرفه‌ای خوزستان از اساتید مجرب در حوزه‌های مختلف آموزش مهارتی اشاره کرد و گفت: نیروی کار شاغل در واحدهای صنعتی پس از فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید در آزمون‌های پایان دوره شرکت کنند و در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی استاندارد دریافت می‌کنند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان یادآور شد: دوره‌های آموزشی مورد نیاز مطابق با نیاز بازار کار و همگام با فناوری‌های روز برگزار می‌شوند. امیدوارم از خبر رونق تولید صنایع خوزستان مشروط به گسترش آموزش‌های مهارتی
است
راضی بوده باشید.

رونق تولید صنایع خوزستان مشروط به گسترش آموزش‌های مهارتی
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۶ ۰۲:۴۳:۳۷