روسیاهی اغتشاشات اخیر برای بی بصیرت ها و ترسوها خواهد
ماند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر روسیاهی اغتشاشات اخیر برای بی بصیرت ها و ترسوها خواهد
ماند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خیرآباد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شاهد اقدامات تروریستی در چند شهر کشور خصوصاً در ایذه و اصفهان بودیم، گفت: این اقدامات منجر به شهادت عده‌ای از هموطنان که بعضاً نوجوان بودند شد.
وی افزود: ما این جنایات را که به دستور آمریکا و رژیم غاصب و هزینه‌های مادی آل سعود و داعش انجام می‌گیرد، را شدیداً محکوم می‌کنیم و خواستار برخورد شدید و عاجل از سوی دستگاه قضا هستیم.
طزری عنوان کرد: این تحرکات زمانی انجام گرفت که اغتشاشگران از همراهی مردم در اعتصابات سه روزه و سراسری ناامید شدند و انتقام عدم همراهی مردم را با به خاک و خون کشیدن بی‌گناهان گرفتند، چند روز قبل مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا جان بولتن اعلام کرد که آشوبگران به سلاح نظامی مجهز شدند و عده‌ای آموزش دیده در کشورهای همسایه در داخل به این سلاح‌ها مجهز شده اند، دشمنان بدانند با این اغتشاشات و این حوادث تروریستی راه به جایی نخواهند برد.
خطیب جمعه خیرآباد گفت: ملت بزرگ ایران روزهای سخت‌تر از این روزها را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و یقیناً این حوادث را هم با پیروزی سپری خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: هنوز عده‌ای در داخل این اغتشاشات را مربوط به مسائل داخلی و اقتصادی و بعضاً اعتراض می‌دانند و حال آنکه دست‌های استکبار و رژیم غاصب و آل سعود و چند کشور اروپایی و گروه‌های تروریستی همچون داعش و منافقین و سلطنت طلب‌ها و تجزیه طلب‌ها را که به وضوح عیان است را نمی‌بینند یا نمی‌خواهند ببینند کدام معترضی وجود دارد که حاضر باشد برای گرفتن حق خود خون انسان‌های بی‌گناه دیگری را بریزد.
خطیب جمعه خیرآباد تصریح کرد: امروز آمریکا حتی رئیس جمهور آن از اغتشاشگران حمایت می‌کند، نخست وزیر کانادا در جمع بدخواهان نظام اسلامی در اروپا حاضر می‌شود و سران احزاب تجزیه طلب به صراحت از تجزیه ایران صحبت می‌کنند و آل سعود یهود، پول‌های کلانی را برای براندازان نظام اسلامی هزینه می‌کند و رژیم غاصب صهیونیستی به آنان آموزش می‌دهد و شما ملاحظه می‌کنید که شعارهای آنان علیه نظام اسلامی و اهانت به مقدسات اسلامی است، با این حال عده‌ای سکوت کرده و حاضر به دفاع از نظام نیستند و یا عده‌ای دیگر آن را نوعی اعتراض به وضعیت معیشت می‌دانند، به هر حال این اغتشاش و این ضد پاتک هم با پیروزی نظام اسلامی به پایان خواهد رسید اما روسیاهی آن برای حامیان و بی بصیرت‌ها و ترسوها خواهد ماند.
طزری ضمن بیان اینکه در آستانه هفته بسیج قرار داریم، این هفته را خدمت همه بسیجیان دریا دل تبریک با اخلاص، مجاهد و شجاع کشور عزیز اسلامی تبریک می‌گویم، بیان کرد: برای شهدای عزیز بسیج خصوصاً شهدای بسیجی مدافع امنیت طلب علو درجات را دارم، بسیج ابتکار امام راحل بود، اما یک ابتکار که یقیناً عنایات خداوند هم همراه بود اینکه در کنار نیروهای مسلح، یک نیروی مردمی هم برای دفاع از نظام و حفظ ارزش‌های اسلامی تشکیل شود و تاکنون در همه صحنه‌ها حاضر باشد و بدون هیچ چشم داشتی خدمت کند، فقط کار بسیج آن‌هم در ایران اسلامی است، ما بعد از دفاع مقدس بسیج را در عرصه‌های سازندگی و خدمات رسانی دیده بودیم اما امروز بسیج را در صف مقدم مبارزه با اغتشاشگران همدوش با نیروهای نظامی می‌بینیم که برای حفظ امنیت شهدایی را هم تقدیم کردند.
وی گفت: بسیجیان نشان دادند که برای حفظ نظام حاضرند جان خویش را نثار کنند، اغتشاشگران برای آنکه مردم و نیروهای بسیجی را از صحنه بیرون کنند جنایات وحشیانه ای انجام دادند، شهیدی همچون علی وردی و یا عجمیان و یا آن نیروی انتظامی را شکنجه‌ها کردند و بعد به شهادت رساندند اما هیچکدام از این جنایت‌ها مانع حضور بسیج در صف مقدم دفاع از نظام نشد و نخواهد شد.
امام جمعه خیرآباد در ادامه اظهار کرد: حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان توطئه دشمن در اختلاف بین شیعه و سنی و توطئه تجزیه از طریق قبیله گری و قومیت را خنثی کرد.
طزری عنوان کرد: دشمن سعی داشت با دست گذاشتن بر روی قومیت و مذهب بتواند در این استان محروم هدف خود در تجزیه ایران اسلامی را دنبال کند اما حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری این توطئه را خنثی و استقبال طوایف مختلف و مردم شهرهای مختلف استان نشان داد ایران اسلامی بر اساس عشق به اسلام و اهل بیت انجام گرفته و هیچ چیز دیگر نمی‌تواند این حبل متین را پاره کند. امیدوارم از خبر روسیاهی اغتشاشات اخیر برای بی بصیرت ها و ترسوها خواهد
ماند
راضی بوده باشید.

روسیاهی اغتشاشات اخیر برای بی بصیرت ها و ترسوها خواهد
ماند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۸:۵۰