روایت صهیونیست‌ها از رزمایش جنگی گسترده حزب الله در جنوب
لبنان!

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر روایت صهیونیست‌ها از رزمایش جنگی گسترده حزب الله در جنوب
لبنان!
به گزارش سوالات شرعی و احکام، در پی رزمایش نظامی مقتدرانه حزب الله لبنان چند روز مانده به سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب لبنان، محافل رسانه‌ای صهیونیستی از قدرت بازدارندگی فزاینده نظامی حزب الله ابراز شگفتی کردند.
شبکه خبری المیادین یکشنبه شب گزارش داد در رزمایش نظامی مقتدرانه حزب الله لبنان که در منطقه «عرمتی» در حدود ۲۰ کیلومتری مرز فلسطین اشغالی برگزار شد، از انواع تسلیحات ضدهوایی، مواد منفجره، راکت‌اندازهای متعدد و ادوات زرهی گسترده، شبیه‌سازی عملیات پهپادی ضد مواضع صهیونیستی به نمایش گذاشته شد.
به اذعان خبرگزاری فرانسه، حزب الله لبنان بزرگترین رزمایش نظامی خود طی سال‌های اخیر را در جنوب این کشور برگزار کرد و از مهمات جنگی استفاده شد و ده‌ها خبرنگار خارجی برای پوشش این رزمایش دعوت شدند.
در همین راستا خبرگزاری المیادین گزارش داد که منابع رسانه‌ای صهیونیستی با اذعان به قدرت نظامی فزاینده و روزافزون مقاومت لبنان اذعان داشتند که آنچه در رزمایش حزب الله قابل توجه بود، شمار فراوان ادوات زرهی حزب الله، توانمندی آرایش موشکی و یگان‌های ویژه تکامل یافته ضد زرهی تشکیلات نظامی حزب الله لبنان بود.
بر پایه این گزارش، رسانه‌های عبری با هشدار به مقامات صهیونیستی فاش ساختند که آنچه که در رزمایش امروز از دیدگان نگران مؤسسات امنیتی و نظامی در فلسطین اشغالی پنهان ماند، موشک‌های نقطه‌زن حزب الله بود که در این مانور آنها را عملیاتی نکرد و این چالشی است که خواب را از دیدگان سران این رژیم همواره می‌رباید.
رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به قدرت‌نمایی موشکی و تنوع تاکتیکی پیشرفته نیروهای نظامی حزب الله در مانور اخیر به مقامات صهیونیستی هشدار دادند.
این رزمایش در آستانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ می سال ۲۰۰۰ که به «عید مقاومت» معروف شده است، با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان است.
رزمایش مذکور در شرایطی برگزار می‌شود که تحرکات رژیم صهیونیستی علیه غزه افزایش یافته است. امیدوارم از خبر روایت صهیونیست‌ها از رزمایش جنگی گسترده حزب الله در جنوب
لبنان!
راضی بوده باشید.

روایت صهیونیست‌ها از رزمایش جنگی گسترده حزب الله در جنوب
لبنان!  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۲ ۰۲:۴۱:۰۹