رفع تملک محور « آب باریک» به « چرمشهر» پیگیری شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رفع تملک محور « آب باریک» به « چرمشهر» پیگیری شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، محسن منصوری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت محور «آب باریک» به «چرمشهر» با اشاره به اهمیت این محور اظهار داشت: احداث پروژه آب باریک به چرمشهر به جهت دسترسی به شهرک‌های صنعتی و بزرگراه قم -گرمسار از پروژه‌های مهم در شرق استان تهران است.
وی افزود: ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به این پروژه اختصاص یافته، ضمن اینکه از منابع استانی نیز جهت تسریع و تسهیل این پروژه کمک می‌کنیم.
استاندار تهران با اشاره به لزوم تعیین جدول زمانبندی برای اجرای این پروژه عنوان کرد: رفع تملک این مسیر پیگیری شود و دستگاه‌های خدمات رسان نیز نسبت به رفع مشکلات مسیر اقدام کنند.
منصوری در ادامه بر لزوم ساماندهی میدان غنی آباد و پل فیروزآباد شهرستان ری تاکید کرد و افزود: با مجوز شورای ترافیک استان تهران و طی یک ماه آینده عملیات اجرای این پروژه آغاز شود.
گفتنی است احداث محور آب باریک به چرمشهر به طول ۱۶ کیلومتر اتصال به بزرگراه قم -گرمسار را فراهم می‌کند و در برآورد اولیه احداث این مسیر ۲ سال زمان می‌برد. امیدوارم از خبر رفع تملک محور « آب باریک» به « چرمشهر» پیگیری شود راضی بوده باشید.

رفع تملک محور « آب باریک» به « چرمشهر» پیگیری شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۴ ۰۲:۳۸:۵۴