رسیدگی فوق العاده به پرونده حادثه تروریستی شیراز

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رسیدگی فوق العاده به پرونده حادثه تروریستی شیراز حجت الاسلام کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار سایت احکام با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار ۱۵ نفر در حادثه تروریستی در شاهچراغ (ع) شیراز شهید و ۱۹ نفر مجروح شدند، بیان کرد: پرونده به صورت ویژه و فوق العاده در شعبه‌ای رسیدگی و به طور حتم با مسببان آن برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
وی در خصوص هویت شهدای این حمله تروریستی بیان کرد: تیم‌های تشخیص هویت در پزشکی قانونی استان مستقر هستند و تحقیقات برای مشخص شدن هویت برخی شهدا که ناشناس هستند آغاز شده و به زودی اسامی همه شهدا اعلام می‌شود.
رئیس کل دادگستری فارس در پاسخ به این سوال که «آیا داعش مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است»، گفت: تحقیقات و بازجویی‌های گسترده‌ای پیرامون این موضوع در حال انجام است و تا زمانی که قطعیت آن مشخص نشود نمی‌توان اظهار نظر کرد.
رئیس کل دادگستری فارس در پاسخ به اینکه «آیا افراد دیگری نیز در این حادثه تروریستی دخالت داشته اند یا خیر» گفت: در حال حاضر فقط یک تروریست حدوداً ۳۰ ساله دستگیر شده تا زمانیکه روند تحقیقات تکمیل نشود امکان اظهار نظر وجود ندارد. امیدوارم از خبر رسیدگی فوق العاده به پرونده حادثه تروریستی شیراز راضی بوده باشید.

رسیدگی فوق العاده به پرونده حادثه تروریستی شیراز  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۷ ۰۲:۳۸:۲۷