راه اندازی مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی در آستارا پیگیری
می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر راه اندازی مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی در آستارا پیگیری
می‌شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، عنایت رضایی پور بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان آستارا اظهار داشت: آستارا شهرستانی با ظرفیت‌های بسیار زیاد در حوزه ورزش است که در این میان برخی ظرفیت‌ها احیا شده و برخی ظرفیت‌های نیز باید احیا شود.
رضایی پور با اشاره به ظرفیت خوب آستارا برای برگزاری مسابقات در سطح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی و همچنین استقبال کشورهای حوزه سی آی اس از برگزاری مسابقات در این شهرستان افزود: شرایط بسیار مهیا است و برای اینکه این کار به نحو احسن انجام بگیرد باید زیرساخت‌ها را آماده کنیم لذا انتظارات ما این است که پروژه‌هایی که در حوزه ورزش و جوانان تدارک دیده شده است، در اسرع وقت تکمیل شود.
وی از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه استخر ویژه بانوان در آستارا خبر داد و گفت: امید است تا دهه فجر این پروژه افتتاح شود و مورد بهره برداری بانوان شهرستان قرار بگیرد.
فرماندار آستارا بر پیگیری راه اندازی مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی در آستارا تاکید کرد و افزود: در صورت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای راه اندازی چنین مجتمعی، حمایت‌های لازم از جمله در زمینه تسهیل صدور مجوزهای مورد نیاز صورت خواهد گرفت که می‌تواند مورد استفاده گردشگران نیز قرار بگیرد.
وی به فرسودگی ساختمان اداری ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: این مکان مناسب شأن شهرستان آستارا با این ظرفیت ورزشی نیست و باید ساختمانی جامع برای استقرار هیئت‌ها و ورزشکاران بنا شود و برای ایجاد چنین زیرساختی می‌توان از ظرفیت خیرین شهرستان نیز استفاده شود تا هرچه سریع‌تر آماده و بتواند خدمات خوبی به جامعه ورزشی آستارا ارائه کند. امیدوارم از خبر راه اندازی مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی در آستارا پیگیری
می‌شود
راضی بوده باشید.

راه اندازی مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی در آستارا پیگیری
می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۹ ۰۲:۳۹:۰۲