راهبرد سپاه فداشدن برای ملت ایران است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر راهبرد سپاه فداشدن برای ملت ایران است به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار رستمعلی رفیعی آتانی سه شنبه شب در دیدار با جمعی از مدیران رسانه‌های استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: رسانه‌هایی در حوادث اخیر تلاش کردند میدان داری کنند که جرأت ندارند حوادث کشور خود را مطرح کنند.
وی با بیان اینکه چگونه اجازه می‌دهیم اینترنشنال سعودی دایه دار بانوان ایرانی باشد، افزود: همه باید تلاش کنیم زبان دشمن نباشیم.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه در این حوادث نظام با کشته شده‌های حوادث نیز با رأفت رفتار کرد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی حتی برای خانواده‌های کشته شده در اعتراضات نیز نهایت تکریم و احترام را انجام داد.
وی با اشاره به اینکه در رابطه با فرد کشته شده در قزوین نیز نهایت احترام رعایت شد و سعی کردیم به داغ آن خانواده احترام بگذاریم، ادامه داد: با این نگاه که این خانواده نیز داغدار است، تمام خواسته‌های آنها اجابت شد.
رفیعی بیان کرد: در روز خوشی چادر به سر می‌کنیم و در کنار نماینده مجلس قرار بگیریم نظام خوب است اما روزی که نظام آسیب می بیند در جبهه مقابل قرار می‌گیریم.
وی تاکید کرد: عدم اطلاع رسانی‌ها در رابطه با جزئیات حوادث به این دلیل بود که باید از همه جهات و زوایا موضوع بررسی شده و در نهایت اطلاع رسانی صورت بگیرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: این بازداشت شدگان فرزندان این ملت و جامعه هستند و با همه آنها صحبت شده و علت مسائل آن را بررسی خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه دشمن ایران را به دو قسمت مجازی و حقیقی تبدیل کرد، گفت: در فضای پرقدرت رسانه‌ای کاذب یک ایران در حال فروپاشی به نمایش گذاشتند اما در فضای حقیقی ایران با قدرت مسیر خود را طی می‌کند.
رفیعی اظهار کرد: مشکلات داخل کشور را باید خودمان و با همدلی و همراهی همین ملت رفع کنیم و اجازه سو استفاده دشمن را ندهیم.
وی با اشاره به اینکه سه گروه امریکایی‌ها، سلطنت طلبان و منافقین در این ایام بر ملت ایران تاختند، ادامه داد: پاسخ امریکایی‌ها را به شدیدترین لحن ممکن در کردستان عراق دادیم.
دشمن به بهانه فوت خواهر مسلمانی ایرانی کرد ما بر کردستان تاخت
این فرمانده نظامی ادامه داد: اما نکته مضحک اینجاست که سلطنت طلبانی که آرارات، سرچشمه هیرمند و بحرین را به راحتی از کشور جدا کردند امروز دغدغه این خاک پیدا کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن به بهانه فوت خواهر مسلمانی ایرانی کرد ما بر کردستان تاخت، تصریح کرد: برای حفاظت از کردستان ۲۴۰ شهید قزوینی تقدیم انقلاب کرده‌ایم.
رفیعی تاکید کرد: بیش از ۲۶ هزار شهید برای استقلال و امنیت کردستان در جنگ داده‌ایم که ۵ هزار و ۴۰۰ نفر بومیان کردستان بوده‌اند.
وی افزود: ما برای کردستان خون و شهید داده‌ایم و امروز منافقین و کومله‌ها و سلطنت طلبان نگران کردستان شده‌اند.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان با بیان اینکه جنگ امروز جنگ رسانه است و اصحاب رسانه علمداران نبرد امروز هستند، یادآور شد: همه باید تلاش کنیم جامعه را از تلاطم دور کرده وبه آرامش برسانیم. امیدوارم از خبر راهبرد سپاه فداشدن برای ملت ایران است راضی بوده باشید.

راهبرد سپاه فداشدن برای ملت ایران است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۲ ۰۲:۴۰:۵۴