راه‌اندازی پتروشیمی بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ گلستان
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر راه‌اندازی پتروشیمی بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ گلستان
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام علی‌محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اشتغال و گلستان اظهارکرد: با وجود پیش بینی اعتبارات کافی در قالب‌های مختلف همچون تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ دولت تلاش کرده تا از سایر منابع تکمیلی برای ایجاد اشتغال در کشور استفاده کنند.
استاندار گلستان افزود: بهره گیری از ظرفیت‌های هلدینگ های بزرگ مالی در کشور یکی از راهکارهای مورد توجه دولت سیزدهم برای ایجاد و توسعه اشتغال در کشور است که در این رویه استان گلستان هم از فرصت مطلوبی بهره مند شده است.
وی ادامه داد: با ورود هلدینگ خلیج فارس به پروژه پتروشیمی گلستان حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گلستان انجام می‌شود که ماحصل آن دو هزار شغل مستقیم و سه هزار شغل غیر مستقیم خواهد بود.
زنگانه اضافه کرد: نقش آفرینی هلدینگ خلیج فارس در پتروشیمی گرگان و سرمایه گذاری در این صنعت بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ استان گلستان تلقی می‌شود.
وی تاکید کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی باید اولویت نخست مسئولان و مدیران دستگاه‌های مرتبط در استان گلستان باشد و در این فرآیند باید همه منابع مالی و نیروی انسانی را بسیج کنند. امیدوارم از خبر راه‌اندازی پتروشیمی بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ گلستان
است
راضی بوده باشید.

راه‌اندازی پتروشیمی بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ گلستان
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۶ ۰۲:۴۶:۲۸