رابطه حماس و سوریه در مرحله آینده ابعاد کاملتری به خود خواهد
گرفت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رابطه حماس و سوریه در مرحله آینده ابعاد کاملتری به خود خواهد
گرفت
به گزارش سوالات شرعی و احکام، «اسامه حمدان» یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که امروز روحیه مقاومت علیه اشغالگران مجدداً در کرانه باختری به ثمر نشسته است و آنچه در کرانه باختری روی می دهد چالشی برای ارتش رژیم صهیونیستی و نقطه تحول در رویارویی گسترده است که می تواند عمیق تر از انتفاضه باشد.
بر اساس این گزارش، اسامه حمدان در گفتگو با شبکه خبری المیادین افزود: مبارزه در سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ متوقف نشده و رژیم اشغالگر با کشتار و جنایت با آن مقابله می کند. شمار عملیات علیه اشغالگران از هزار عملیات فراتر رفته و این آمار از ۱۷ سال پیش تا کنون در کرانه باختری برای اشغالگران سابقه نداشته و آمار بزرگ و فاجعه آمیزی برای آنها است.
وی تاکید کرد: فلسطین اشغالی وارد مرحله جدیدی شده است که نشان می دهد تمام طرح ها برای تسلیم ملت فلسطین امروز فرو پاشیده است. تصویر «عدی التمیمی» شهید فلسطینی پایان اشغالگری را اعلام کرد و نشان داد که این نسل تسلیم نخواهد شد و به مقاومت ادامه خواهد داد.
حمدان گفت: فقط به زمان نیاز بود تا ملت فلسطین مجدداً شایستگی و آمادگی خود را برای مقابله با اشغالگری و تحقق پیروزی ثابت کند. اوضاع در کرانه باختری به سمت تشدید تنش پیش می رود و به عقب باز نخواهد گشت و تصویر عدی بازتاب خود را بر تمام جوانان فلسطینی خواهد داشت.
این رهبر حماس تصریح کرد: اشغالگران قدرت خود برای تهدید را از دست داده اند و قتل و کشتار دیگر تهدیدی برای فلسطینی ها نیست. برتری امنیتی اسرائیل توهم است.
حمدان افزود: کسی که عملیات علیه اشغالگران را اجرا کرد از فرزندان دستگاه های امنیتی بود که ثابت می کند وضعیت به این شکل که فقط قشر معینی از ملت فلسطین در مقابل اشغالگران مقاومت کنند، نیست بلکه مقاومت شکل عمومی به خود گرفته است.
وی اظهار داشت: مرحله ای که اسرائیل گمان می کرد کرانه باختری را تسلیم کرده گذشت تا اینکه نبرد شمشیر قدس ثابت کرد ملت فلسطین متحد و مقاوم است. دشمن تصور می کرد آنچه در کرانه باختری روی می دهد گذراست اما عملیات های شهادت طلبانه و قهرمانانه این موضوع را رد کرد.
اسامه حمدان درباره دیدار با بشار اسد رئیس جمهور روسیه هم گفت: دیدار با بشار اسد صمیمی و بسیار مهم بود و خلیل الحیه سلام و درود رزمندگان مقاومت و مجاهدان القسام را به رئیس جمهور اسد ابلاغ کرد.
وی افزود: ما به دمشق که جایگاه دائم ما شده است بازگشتیم و ازسرگیری روابط بین حماس و سوریه طی مرحله آینده ابعاد کاملتری خواهد گرفت. امیدوارم از خبر رابطه حماس و سوریه در مرحله آینده ابعاد کاملتری به خود خواهد
گرفت
راضی بوده باشید.

رابطه حماس و سوریه در مرحله آینده ابعاد کاملتری به خود خواهد
گرفت  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۱ ۰۲:۳۸:۲۱