دولت انگلیس برای قطع برق آماده می شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دولت انگلیس برای قطع برق آماده می شود به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، «ندیم الزهاوی» مشاور دوک نشین لانکستر گفت: دولت انگلیس برای احتمال قطع برق آماده می‌شود اما این امر یک سناریوی غیر ترجیجی است.
بر اساس این گزارش، الزهاوی افزود: این درست است. ما برای هر سناریویی برنامه ریزی می‌کنیم.
این در حالی است که سازمان تنظیم شبکه ملی برق که مسئول شبکه برق در انگلیس است پیش از این اعلام کرده بود که افراد و شرکت‌ها ممکن است به منظور تضمین عدم فروپاشی شبکه با قطعی‌های سه ساعته مواجه شوند.
این سازمان در عین حال این امر را «سناریوی غیراحتمالی» توصیف کرد که در صورتی روی خواهد داد که نیروگاه‌های انرژی نتوانند به گاز کافی برای فعالیت دستیابی پیدا کنند.
روزنامه «سان» انگلیس پیش از این گزارش داده بود که به سند محرمانه دولتی دست یافته است که نشان می‌دهد پلیس این کشور نگران افزایش جرم‌وجنایت‌ها و ناآرامی‌های گسترده اجتماعی در نتیجه افزایش قیمت‌های سوخت و افزایش هزینه‌های زندگی است.
به نوشته سان، این سند راهبردی در هفته‌های اخیر تنظیم شده است. طبق این سند، پلیس به طور فزاینده‌ای نگران آشفتگی‌های اقتصادی و بی‌ثباتی مالی است که زمینه را برای افزایش انواع جرایم ایجاد می‌کند؛ جرایمی مانند سرقت از مغازه‌ها و ماشین‌ها، دزدی، باج‌گیری و کلاهبرداری اینترنتی.
آن‌گونه که در این سند آمده است، از نظر نیروهای نظامی و دولتی انگلیس، «پیچیده‌ترین و پیش‌بینی‌ناپذیرترین خطر، احتمال افزایش ناآرامی‌های اجتماعی» است که «در نتیجه فشارهای اقتصادی دردناک و طولانی» رخ خواهد داد.
قیمت گاز در اروپا سیر صعودی را به سرعت طی می‌کند و در ماه آگوست (ماه گذشته) در بحبوحه کاهش عرضه انرژی روسیه به ۳ هزار و ۵۰۰ دلار در هر ۱۰۰۰ متر مکعب رسید. امیدوارم از خبر دولت انگلیس برای قطع برق آماده می شود راضی بوده باشید.

دولت انگلیس برای قطع برق آماده می شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۰ ۰۲:۳۸:۰۳