دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم/ اغفال جوانان در
اغتشاشات

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم/ اغفال جوانان در
اغتشاشات
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای کلاگرمحله قائمشهر به نقش مردم این روستا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه این روستا با تقدیم ۲۰ شهید و سه فرمانده گردان از روستاهای سرآمد است، اظهار داشت: مازندران قریب به ۱۰ هزار و چهارصد شهید در دفاع مقدس تقدیم کرد و ۱۷۰ رزمنده از این استان اعزام شدند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت افزود: اصل انقلاب اسلامی، وجود امام خمینی (ره) و جوانان باعث پیروزی در دفاع مقدس شده است.
سردار کارگر ادامه داد: رژیم بعثی عراق به نمایندگی از استکبار جهانی به ایران حمله کرد و تمام محاسباتشان از جمهوری اسلامی درست بود چراکه ارتش دچار مشکلاتی بود، رئیس جمهور وقت بر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می‌کرد و درگیری‌های منطقه‌ای در ایران و منافقین نیز فعال شده بودند و همچنین سپاه پاسداران نیز تازه متولد شده است و بسیج در راه راه اندازی بود و دشمن با چنین نگاهی به ایران حمله کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با عنوان اینکه در فیلم‌ها و کتاب‌های خودمان ارتش رژیم بعثی را ضعیف نشان می‌دهیم در حالی که قوی‌ترین ارتش خاورمیانه ارتش عراق بود، گفت: این ارتش آماده بود و با سیزده لشکر پیاده و مکانیزه به ما حمله کردند.
وی عنوان کرد: همه محاسبات دشمن روی کاغذ درست بود درحالیکه سه مؤلفه انقلاب، امام و جوانان را در نظر نگرفته بود و باور امام به مردم بی‌مانند بود و امروز نیز باور رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم بی‌مانند است.
سردار کارگر با بیان اینکه امروز هرچه داریم از مردم است و پیروزی انقلاب و موفقیت‌های نظام به برکت مردم رقم خورد، اظهار داشت: بیشترین سهم را مردم داشتند. امام مردم را حرکت داد و همه مردم، اقشار، طوایف، اقوام و جناح‌های سیاسی آمدند و کلید وحدت در کشور دفاع مقدس است.
وارد کردن دفاع مقدس به جناح‌های سیاسی خیانت است
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: وارد کردن دفاع مقدس به جناح‌های سیاسی خیانت بزرگی است چراکه همه در دفاع مقدس شریک شدند و این جریان مردمی را حضرت امام درست کرد.
وی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس سیم خاردار را وارد می‌کردیم و قادر به ساخت آن نبودیم، تصریح کرد: مردم ایستادند و با مقاومت به پیروزی رسیدند و جمهوری اسلامی امروز صادر کننده موشک است و در بعد نظامی حرفی برای گفتن دارد.
سردار کارگر با بیان اینکه جمهوری اسلامی در علوم غیر نظامی نیز به موفقیت‌هایی دست یافت، گفت: موفقیت‌ها در نانو، سلول‌های بنیادی، امور پزشکی از جمله آنهاست و جمهوری اسلامی امروز قطب پزشکی منطقه است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در تولید واکسن کرونا از اولین کشورها محسوب می‌شود، افزود: همه این‌ها از برکت خون شهدا و مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است و امروز هم اگر مقاومت کنیم در آینده توفیقاتی خواهیم داشت.
وی با عنوان اینکه دفاع مقدس «ما می‌توانیم» را به ما آموخت، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی قدرتمند است و به برکت دفاع مقدس ایرانی برای ایرانی تصمیم می‌گیرد و تثبیت انقلاب اسلامی در دفاع مقدس رقم خورد، ارتش ما قوی و اسلامی شد و با این توان ارتشی دیگر مثل سپاه در دفاع مقدس ساخته شد.
این مسئول با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی پهپادهای دشمن را می‌زند و دنیا جرأت این کار را ندارد، افزود: دشمنان دنبال توافق با جمهوری اسلامی هستند و ما دنبال عزت هستیم.
سردار کارگر با بیان اینکه جامعه صاحب الزمان در دفاع مقدس نمود پیدا کرد و فرهنگ دفاع مقدسی سوریه و عراق را نجات داد، گفت: حاج قاسم با پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان، ارتش بزرگ اسلامی مستضعفین را تشکیل داد و این قدرت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان از راهپیمایی اربعین حسینی عصبانی هستند و از حضور ۲۱ میلیون زائر وحشت زده شدند، اضافه کرد: امروز توسط امپراطوری رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی صحنه درست از اربعین نشان داده نمی‌شود در حالی که به اغتشاشات عده‌ای محدود از مردم می‌پردازند.
سردار کارگر پیمان اقتصادی شانگ‌های را از برکت شهدا و جانبازان دانست و ادامه داد: ۳۶ کشور دنیا مستقیم به عراق کمک می‌کردند و مواد شیمیایی را آمریکایی‌ها به عراق دادند و ما پیروز شدیم، چون خدا با ما بود.
فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان منتقل کنیم
وی با بیان اینکه اگر شهدا نبودند امنیت امروز را نداشتیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب امنیت و آزادی و عزت امروز را از دفاع مقدس داریم، تصریح کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید طوری منتقل کنیم که مثل ما فکر کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هدف دشمن ایجاد تفرقه، به هم زدن وحدت، پاشیدن بذر کینه و نفرت و خونریزی در کشور است و باید تا می‌توانیم دست به دست هم بدهیم و مخصوصاً نسل دفاع مقدس، با سعه صدر و محبت جوانان و نوجوانان را هدایت کنیم.
وی با بیان اینکه ۹۹ درصد جوانان و نوجوانان در اغتشاشات اخیر اغفال شدند و باید به آن‌ها توجه کنیم و شهدا واسطه فیض هستند، عنوان کرد: ما باید به آموزش و پرورش توجه کنیم و دفاع مقدس را در دروس دانش آموزان بگنجانیم.
سردار کارگر با اشاره به اینکه هفت میلیون جوان و نوجوان قبل از کرونا به راهیان نور اعزام شدند، گفت: جوانان و نوجوانان تشنه حقیقت هستند و باید حقایق دفاع مقدس را به زبان جوانان و هنر به آنها منتقل کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز جوانان در فضای مجازی غوطه ور شدند و سبک زندگیشان تغییر کرده است، به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد، گفت: همه ما مسئولیم و تکلیف داریم و باید پاسخگوی شهدا باشیم و در «جهاد تبیین» دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم.
سردار کارگر با بیان اینکه پیامبر با اخلاق و محبت دین اسلام را به بشریت عرضه کرد، افزود: ما تکلیف داریم و باید از خانواده و فامیل و محله و منطقه و روستا شروع کنیم و تأثیرگذار باشیم و روایت خاطرات دفاع مقدس بهترین کار است. امیدوارم از خبر دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم/ اغفال جوانان در
اغتشاشات
راضی بوده باشید.

دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم/ اغفال جوانان در
اغتشاشات  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۴ ۰۲:۴۳:۱۲