دشمن در انحراف دهه هشتادی و نودی‌ها راه به بیراهه برده
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دشمن در انحراف دهه هشتادی و نودی‌ها راه به بیراهه برده
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، کلام‌اله صفری شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار کرد: در حالی هفته بسیج را آغاز می‌کنیم که این نیروی مخلص الهی در چهار دهه فعالیت خود عملکرد و کارنامه درخشان داشته و با حضور در همه عرصه‌ها توانسته رد پایی از عزت و عظمت را به جا بگذارد.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان استان نیز با روحیه بسیجی و جهادی در همه عرصه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی حاضر شده و حتی با قدرت‌نمایی در عرصه فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان توانسته‌اند به تقویت نظام اقتصادی کشور کمک کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل حقیقت بسیج را حقیقت همراه با مردم و همگام برای عزت و سرافرازی کشور عنوان کرد و گفت: دهه ۸۰ و ۹۰ از وفادارترین نیروها به انقلاب، خط ولایت و همراهی مردم هستند که در همه صحنه‌ها توانسته‌اند عشق، ایمان و جهاد خود را به شایستگی نشان داده و امیدآفرینی را به ارمغان آورند.
صفری افزود: برخلاف ادعای دشمن و برخی صاحب‌نظران فریب‌خورده داخلی، نوجوانان و جوانان ما از با اصالت‌ترین نیروهای این کشور هستند که قطعاً در دهه‌های آینده با توان علمی و قدرت روحی معنوی خود می‌توانند برای کشور ارمغان پیشرفت، توسعه و ترقی باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شاکله بسیج، شاکله معنویت همراه با حرکت‌های جهادی و تحول‌آفرین است و قطعاً در فضاهای آموزشی با توجه به این مؤلفه‌ها سعی بر این است تا بهترین نیروها آموزش داده شده و زمینه اعتلای روزافزون جامعه اسلامی، دینی و ارزشی نیز فراهم آید.
در این مراسم معاون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز اضافه کرد: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۸۰۰ برنامه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد که از جمله این برنامه‌ها می‌توان برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست حلقه صالحین، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و تعدد برنامه‌های فرهنگی و معنوی را نام برد.
سرهنگ جهانبخش عطایی بیان کرد: نیروی مخلص بسیج در همه عرصه‌ها حضور موفق همراه با تدین و معنویت داشته و توانسته برای اقشار مختلف جامعه زمینه‌ساز توسعه و حرکتی نو باشد.
وی از دانش‌آموزان خواست تا در کنار آموزش، به مسائل تربیتی و اعتقادی توجه کرده تا با آمیختن ۲ مؤلفه آموزش و تربیت در مسیر پیشرفت کشور گام‌های مؤثری را بردارند. امیدوارم از خبر دشمن در انحراف دهه هشتادی و نودی‌ها راه به بیراهه برده
است
راضی بوده باشید.

دشمن در انحراف دهه هشتادی و نودی‌ها راه به بیراهه برده
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۱ ۰۲:۳۸:۵۴