دشمن بداند ملت ایران با اقتدار ایستاده و به اوج می
رسد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دشمن بداند ملت ایران با اقتدار ایستاده و به اوج می
رسد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سعید جلیلی دوشنبه شب در اولین یادواره ۵۳ شهید استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های خراسان جنوبی در حسینیه جماران که نماینده ولی فقیه در استان، خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند با بیان این مطلب اظهار کرد: قدرت اصلی ایران به جوانان و نوجوانان این کشور است که باید هریک از ما در برابر آنها احساس مسئولیت کنیم.
به گفته وی جوانان ما وارث شهدا هستند و حفظ آنها نیاز به همتی جهادی دارد و نباید بگذاریم که دشمن نقاط قوت ما را بپوشاند تا تصویری از ایران ارائه کند که در آن جز نقاط ضعف چیزی دیگر وجود ندارد.
وی با بیان اینکه شهدا افتخاری برای ما هستند، اظهار کرد: اگر در جنگ سخت و نیمه سخت موفق شدیم به دلیل قدرت نرم ما بود و امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که همه موانع را پشت سر گذاشته‌ایم و دشمن به اعتراف خودش دیگر گزینه‌ای روی میز ندارد.
جلیلی افزود: دشمن در شرایط فعلی تلاش می‌کند که از تکثیر نسل انقلابی ایران که در همه عرصه‌های داخلی و خارجی در مقابل آنها ایستاده است، جلوگیری کند.
به گفته وی نسل دهه هشتادی مانند شهید حججی و شهید سید روح الله عجمیان هشت سال در سوریه در مقابل آنها ایستاده‌اند و اوباما در پایان کارش می‌گوید: در سوریه به دلیل اینکه ایران حضور داشت، موفق نشدیم.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: امروز دشمن چون چیز دیگری روی میز ندارد با چاقو کشی در خیابان‌های ایران تحقق اهدافش را دنبال می‌کند.
جلیلی با اشاره به اینکه جلساتی که به یاد شهدا برگزار می‌شود از جنبه‌های مختلفی دارای اهمیت است، گفت: در حوادثی که این روزها کشور با آن رو به رو است شاید این سوال نه تنها برای مردم ما بلکه برای مردم دنیا مطرح شود که در ایران چه خبر است؟
به گفته وی بیش از ۴۲ سال است که در رسانه‌های دنیا بحث از ایران است و مردم جهان می‌بینند که چند قدرت دنیا برای خود امتیازاتی مانند حق وتو و سلاح هسته‌ای قائل هستند.
وی با بیان اینکه در ” ان پی تی” به صراحت آمده است که تنها چند قدرت می‌توانند قدرت هسته‌ای داشته باشند و بقیه حق ندارند که از آن برخوردار شوند، ادامه داد: رئیس جمهور فرانسه با همه ادعای که دارد در چند روز گذشته با عضو چندم یک رسانه ضد ایران، عکس یادگاری می‌گیرد که این موضوع نشانگر اهمیت ایران از نظر او است.
وی افزود: صدر اعظم آلمان هم در کلیپی می‌گوید که نگران ایرانم. همه اینها ادعای کسانی است که خود را در قله قدرت می‌بینند.
وی با تاکید بر اینکه عزت نفس امروز ما به برکت خون شهدا و مشکلاتی است که شهدا و ایثارگران آنها را تحمل کردند، خاطرنشان کرد: هر کس باید به اندازه وسع و توان خود به میدان بیاید و باید دقت کنیم که در این شرایط حساس سربلند باشیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سال گذشته در همین ایام مقام رسمی آمریکا گفته بود که راهبرد فشار حداکثری شکست فاحش خورده است.
جلیلی با بیان اینکه باید بدانیم در کجا و در چه نقطه‌ای قرار داریم، گفت: اینکه دشمن دیگر هیچ گزینه‌ای روی میز ندارد نشانگر موفقیت و جایگاه این ملت است.
به گفته وی اقتدار امروز ما نتیجه پشت سر گذاشتن همه موانع موجود است و ملتی که در مرحله عبور از موانع قرار گرفته است باید حرکتش شدت بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه شهدای بزرگوار قدرت امروز را برای ما به ارمغان آورده‌اند، ادامه داد: در طول تاریخ هر گاه پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم، دشمن به تزویر متوسل شده است لذا باید منتظر بمانیم که دشمن چه چیزی را بالای شمشیر خواهد برد تا ملت ایران را از تداوم حرکتش منصرف کند.
جلیلی افزود: کسانی که از تحریم‌های فلج کننده سخن می‌گفتند امروز شعار زندگی می‌دهند و آنهایی که در زمینه زن‌ها به بن بست رسیده‌اند، از آزادی زن در ایران سخن می‌گویند. امیدوارم از خبر دشمن بداند ملت ایران با اقتدار ایستاده و به اوج می
رسد
راضی بوده باشید.

دشمن بداند ملت ایران با اقتدار ایستاده و به اوج می
رسد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۵ ۰۲:۴۳:۳۳