دشمن از قدرت رسانه علیه نظام اسلامی استفاده می کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دشمن از قدرت رسانه علیه نظام اسلامی استفاده می کند به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار محمد عبدالله پور عصر سه شنبه در نشست فعالان برگزیده شبکه‌های اجتماعی گیلان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: انقلاب اسلامی موازنه قدرت‌های جهان و نظام حاکم بر جهان را برهم زد.
وی به فشار و هجمه زیاد از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی علیه نظام اشاره کرد و گفت: تحریم، بلوکه کردن اموال ایران، جنگ تحمیلی بخشی از نقشه‌های دشمنان برای فشار علیه جمهوری اسلامی ایران بود.
سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت جدید و رویکرد مبارزه با فساد دولت سیزدهم، دشمن متوجه شد که مدل این دولت با دولت‌های قبلی متفاوت است، افزود: دولت در چند ماه، مشکل چندین ساله برق و آب خوزستان را مرتفع کرد و برای حل مسائل به میان مردم رفت.
وی با بیان اینکه دولت جدید توانست علا رغم تحریم کشتی‌ها، فروش نفت خود را به میزان قبل از تحریم‌ها برساند، ادامه داد: حتی اسرائیل اعلام کرد صادرات نفت به لبنان خط قرمز ماست اما ایران این کار را انجام داد و آنها کاری نتوانستند انجام دهند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئله حجاب را نفوذی‌ها برای کشور به وجود آوردند، اضافه کرد: در قضایای اخیر همه کشورهای نظام سلطه علیه کشور بسیج شدند و هر مقدار پول لازم بود را تأمین کردند تا منافقین، بهایی‌ها، زخم خورده‌ها، خسته شده‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای، اراذل و اوباش و همه جریان‌های معاند دیگر در داخل کشور آشوب کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال از ۱۴ کشور خارجی بازداشتی داشته‌ایم، تصریح کرد: اینها به دنبال تبدیل کردن ایران به سوریه بودند.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه امروز با حملات سپاه، اقلیم به ایران تعهد داده است که منطقه را از لوث منافقین پاکسازی کند، بیان کرد: امروز مسئله بیکاری و پر نکردن اوقات فراغت جوانان و عدم جهاد تبیین و ضعف ساختاری در آموزش و پرورش و دانشگاه و عدم کنترل فضای مجازی از نقاط ضعف ما است.
وی با اشاره به کوتاهی‌های انجام شده در حوزه فضای مجازی تأکید کرد: نمایندگان مجلس علا رغم درخواست رهبر معظم انقلاب از هراس حواشی احتمالی در جهت سامان دادن فضای مجازی گامی برنداشتند. این دولت قصد مدیریت فضای مجازی را دارد و این توان در ما وجود دارد و نمایندگان مجلس باید در این جهت قوانین لازم را مصوب کنند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۳۹ درصد افراد دستگیر شده تحت تأثیر رسانه بودند، ادامه داد: از ویژگی‌های اغتشاشات اخیر حجم بالای خرابکاری‌ها بود. بیشتر افراد تخریب گر، از شهرهای دیگر به رشت آمده و آموزش دیده بودند.
وی با اشاره به غنی بودن کشور از منابع مختلف افزود: بخشی از مشکلات کشور ناشی از ضعف مدیریت است. ما در کشور میلیاردها متر مکعب منابع آبی داریم اما به بهانه‌های مختلف این منابع مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و کشاورزی ما دچار مشکل می‌شود.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه دنیا آینده دنیای سامانه و رسانه‌ها است و قدرت امروز آمریکایی‌ها در رسانه‌ها است، ادامه داد: آنها با قدرت رسانه واقعیت‌ها را دروغ و دروغ‌ها را واقعیت نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه امروز به جوانان کاردان کار داده نمی‌شود و مورد اعتماد قرار نمی‌گیرند، افزود: نظام آموزشی ما امروز نخبه پرور است و مشکلاتی دارد که باید حل شود.
سردار عبدالله پور با اشاره به پیش بینی ۸ سال قبل رهبر معظم انقلاب درباره قدرت رسانه در آینده گفت: قدرت فضای مجازی امروز در دست دشمن است. امیدوارم از خبر دشمن از قدرت رسانه علیه نظام اسلامی استفاده می کند راضی بوده باشید.

دشمن از قدرت رسانه علیه نظام اسلامی استفاده می کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۲ ۰۲:۴۰:۲۹