دستگیری عاملان هتک حرمت به گلزار شهدای اراک

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دستگیری عاملان هتک حرمت به گلزار شهدای اراک به گزارش سوالات شرعی و احکام، حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: همزمان با هفتمین روز درگذشت سایت احکامشاد شهیدی‌نژاد تعدادی از دختران با آتش زدن روسری اقدام به پرتاب سنگ به سمت سر در گلزار شهدا و هتک حرمت قبور مطهر شهدا کردند که این اقدام هنجارشکنانه و وهن آمیز موجب جریحه دار شدن افکار عمومی و رنجش خانواده شهدا و آحاد جامعه شد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پی این رویداد گفت: حق بزرگ و ارزشمند خانواده معزز شهدا و ایثارگران نسبت به تک تک آحاد ملت بر کسی پوشیده نیست و نخواهد بود و در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی با هر گونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم خواهد کرد.
وی افزود: لذا با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت: دستگاه قضائی ضمن احترام به آزادی‌های مشروع و بیان مطالبات با هرگونه اقدام ساختارشکنانه و خارج از عرف، خصوصاً در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نیز حفظ امنیت با قاطعیت با هر گونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم خواهد کرد. امیدوارم از خبر دستگیری عاملان هتک حرمت به گلزار شهدای اراک راضی بوده باشید.

دستگیری عاملان هتک حرمت به گلزار شهدای اراک  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۳ ۰۲:۳۸:۲۷