دستگیری سارقان به عنف در ساوجبلاغ

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دستگیری سارقان به عنف در ساوجبلاغ به گزارش سوالات شرعی و احکام، سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد سارقان با پوشاندن چهره خود و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با طعمه قرار دادن افراد کم سن و سال و تهدید آنان با سلاح سرد و ایراد ضرب و جرح، اقدام به سرقت اموال آنان نموده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.
وی اظهار داشت: مأموران انتظامی با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در مخفیگاه خود در شهر گلسار دستگیر کردند.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: سارق دستگیر شده برای بررسی بیشتر موضوع به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در تحقیقات اولیه مأموران به جرم خود و همدستی با ۳ نفر دیگر اعتراف که با راهنمایی متهم همدستان وی در عملیات‌های جداگانه در شهر چهارباغ دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به ۱۱ فقره سرقت به عنف از شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام مأموران، موجبات رضایتمندی و خرسندی شهروندان و مالباختگان را به همراه داشت، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر اینکه تمامی حرکات و اقدامات مجرمانه مخلان نظم و امنیت در رصد و نظارت کامل مأموران انتظامی این شهرستان می‌باشد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذاردند و هرگونه پیشنهادات، انتقادات و تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ به ما اعلام کنند. امیدوارم از خبر دستگیری سارقان به عنف در ساوجبلاغ راضی بوده باشید.

دستگیری سارقان به عنف در ساوجبلاغ  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۲ ۰۲:۴۱:۳۳