دست‌وپا زدن رسانه‌های ضدانقلاب برای ناامن جلوه دادن
کردستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دست‌وپا زدن رسانه‌های ضدانقلاب برای ناامن جلوه دادن
کردستان
سوالات شرعی و احکام – گروه استان‌ها: رسانه‌های ضدانقلاب اعم از شبکه‌های ماهواره‌ای و صفحات و کانال‌های مجازی هم‌زمان با چهلم مهسا امینی تلاش کردند که خط ناآرامی‌ها را در نقاط مختلف استان کردستان داغ نگه‌دارند و حالا به استیصال رسیده و برای نگه‌داشتن کاربران و مخاطبان احساسی و نوجوان خود، دست به هر اقدامی می‌زنند.
روز شنبه هیچ‌کدام از شهرستان‌های استان کردستان هیچ ناآرامی را به خود ندید و تلاش‌های مزدوران ضدانقلاب به‌منظور تهییج مردم برای حضور در خیابان‌ها راه به‌جایی نبرد.
تلاش ضدانقلاب برای حمایت از اراذل‌واوباش!
این در حالی است که تلاش ضدانقلاب برای حمایت از اراذل‌واوباش بار دیگر به رسوایی پرونده رسانه‌ای آن‌ها افزود. روز جمعه یک فرد اغتشاش‌گر که به دلیل مصرف مشروبات الکی تعادل خود را ازدست‌داده بود اقدام به قمه‌کشی علیه مأموران انتظامی در میدان آزادی سنندج کرد که با هوشیاری پلیس و زمین‌گیر کردن وی از بروز فاجعه علیه عابران پیاده جلوگیری شد.
این فرد اغتشاش‌گر برای مداوای جراحات راهی بیمارستان کوثر سنندج شد که ناآگاه دم خروس بیرون زد و رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند به بهانه حفاظت از جان وی مردم را راهی بیمارستان کنند.
این توطئه رسانه‌ای مزدوران ضدانقلاب موجب شد که چند ده نفر جلوی درب بیمارستان کوثر سنندج تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهای هنجارشکن اقدام به تخریب بخشی از فضای سبز و پیاده‌رو جنب این مرکز درمانی کنند که پس از چند دقیقه با ورود نیروهای انتظامی این تجمع نیز پراکنده شد.
با خنثی کردن توطئه جوان قمه‌کش در میدان آزادی سنندج در روز جمعه تمام امیدهای ضدانقلاب برای روشن کردن دوباره شعله‌های ناآرامی در استان نقش بر آب شد.
سرهنگ علیرضا مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سنندج پیش‌ازاین گفته بود که اراذل‌واوباش پس‌ازآن که یکی از مأموران را زخمی کردند و بی‌توجه به اخطار مأموران انتظامی، قصد قدرت‌نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند، با تیراندازی مأموران زمین‌گیر و یکی از آن‌ها زخمی شد.
سرهنگ مرادی افزود: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می‌کنند و با درگیری و عربده‌کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی دارند، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.
و اما امروز شنبه هم کسبه و بازاریان کردستان به‌رغم همه تهدیدهای مجازی ضدانقلاب فعالیت خود را استمرار دادند و شاهد ادامه فضای آرامش در تمام شهرهای استان بودیم.
دست به دامن مراسم تشییع مرحومه سارینا ساعدی

ضدانقلاب درمانده از هر سو بعد از شکست در ماجرای حمایت از اراذل‌واوباش دست به دامن مراسم تشییع و تدفین مرحومه «سارینا ساعدی» دختر ۱۶ ساله سنندجی شد.
رسانه‌های معاند تلاش کرد که مراسم تشییع این دختر سنندجی که برای تدفین به روستای پدری خویش (روستای گرگر علیا بخش موچش شهرستان کامیاران) در ۱۰۰ کیلومتری سنندج منتقل‌شده بود را لحظه‌به‌لحظه پوشش رسانه‌ای دهد اما مردم هوشیار و با بصیرت این روستا و منطقه موچش گول لجن پراکنی‌های این کانال‌های ضدانقلاب را نخوردند و مراسم تدفین این دختر نوجوان بر اساس شرعیات اسلامی و آئین منطقه برگزار شد.
«سارینا ساعدی» دختر ۱۶ ساله سنندجی در منزل فوت کرده بود که خانواده‌اش او را به امید احیا به بیمارستان برده بودند اما ضدانقلاب که به دنبال کشته‌سازی است در رسانه‌ها و کانال‌های وابسته، به‌دروغ مرگ این دختر را به اغتشاشات ربط داده بودند. اظهارات پدر این دختر سنندجی را رسانه‌ها منتشر کردند تا بازهم رسوایی دیگری برای بوق‌های تبلیغاتی ضدانقلاب رقم بخورد.
کشف و ضبط ۱۰۶ قبضه سلاح جنگی و شورشی
سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان هم رروز شنبه از کشف و ضبط ۱۰۶ قبضه سلاح جنگی و شورشی، ۲ هزار و ۴۰۰ عدد شوکر و یک هزار و ۷۰۰ عدد افشانه اسپری فلفل در جریان اتفاقات اخیر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد.
وی افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در راستای حفظ نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع با اشرار، اراذل‌واوباش، اغتشاشگران و قاچاقچیان سلاح در سراسر استان صورت می‌گیرد.
سردار آزادی تأکید کرد: با عاملان ایجاد ناامنی برای مردم و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد شدید می‌کنیم. امیدوارم از خبر دست‌وپا زدن رسانه‌های ضدانقلاب برای ناامن جلوه دادن
کردستان
راضی بوده باشید.

دست‌وپا زدن رسانه‌های ضدانقلاب برای ناامن جلوه دادن
کردستان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۳۰ ۰۲:۴۱:۵۷