درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از معا، منابع فلسطینی شامگاه سه شنبه از وقوع درگیری بین فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف قدس اشغالی خبر دادند.
بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با یورش به ساکنان محله بطن الهوی به سمت فلسطینی‌ها و منازل آنها گاز اشک آور شلیک کردند. این در حالی است که گروهی از شهرک نشینان صهیونیست نیز با یورش به ساکنان این منطقه و تحریک آنها، به آنان دشنام و ناسزا گفتند.
در محله الصوانه قدس هم فلسطینی‌ها به سمت شهرک صهیونیست نشین بیت اورت کوکتل مولوتف پرتاب کردند.
منابع فلسطینی همچنین از وقوع درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در منطقه صور باهر خبر دادند. نظامیان صهیونیست در این درگیری از گاز اشک آور استفاده نموده و به سمت فلسطینی‌ها تیراندازی کردند. نظامیان صهیونیست در عین حال به منازل مسکونی هم یورش بردند.
این در حالی است که اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که روز سه شنبه گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست از سمت درب غربی به مسجد الاقصی یورش بردند.
بر اساس این گزارش، در پی این یورش شهرک‌نشینان آئین‌های تلمودی را در منطقه باب الرحمه واقع در شرق مسجد الاقصی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی انجام دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش شهرک‌نشینان محدودیت‌هایی برای ورود فلسطینی‌ها به داخل قدس به ویژه به مسجد الاقصی اعمال کردند و با بازرسی فلسطینی‌ها برخی از آنها را بازداشت کردند.
لازم به ذکر است که گروه‌های موسوم به معبد در حال آماده شدن برای اجرای برنامه‌های یهودی سازی و هجوم گسترده به مسجد الاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هستند که از ۲۶ سپتامبر آغاز و تا اکتبر ادامه دارد. امیدوارم از خبر درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی راضی بوده باشید.

درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۸ ۰۲:۴۰:۲۷