درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در شیخ جراح
قدس

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در شیخ جراح
قدس
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از فلسطین الیوم، هلال احمر فلسطین شامگاه پنج شنبه از زخمی شدن ۱۸ فلسطینی در درگیری با شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی خبر داد.
بر اساس این گزارش، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که ۴ نفر از زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
شهرک نشینان صهیونیست شامگاه پنج شنبه تحت حمایت نظامیان اشغالگر به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در شرق قدس اشغالی حمله کرده و اقدام به شکستن شیشه خودروها کردند.
منابع محلی گفتند که شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر به ساکنان محله شیخ جراح حمله کرده و به سمت خانه‌های آنها سنگ پرتاب کردند و شیشه‌های چند خودرو را شکستند.
ساکنان محله شیخ جراح و منازل و دارایی‌های آنها مورد تجاوز مکرر شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست قرار داد تا به این ترتیب آنها را مجبور به کوچ اجباری از این محله کرده و خانه‌های آنها را به نفع صهیونیست‌ها تصرف نمایند.
از سوی دیگر نظامیان صهیونیست بامداد جمعه بخش قدیمی در قدس اشغالی را بسته و از ورود و خروج به آن به استثنای ساکنانش ممانعت می کنند.
در همین راستا، جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در منطقه قدیمی قدس وارد درگیری شدند.
منابع فلسطینی همچنین از درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خبر دادند.
این در حالی است که اوضاع در قدس به شدت ملتهب است. رسانه‌های عبری زبان نیز اعلام کردند که درگیری‌های بسیار شدیدی در مناطق مختلف قدس در جریان است و اوضاع نزدیک است به کلی از کنترل پلیس رژیم صهیونیستی خارج شود.
قابل ذکر است که چندی پیش، محافل امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدید قرار دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، با بحران گزینه‌ها مواجه است. امیدوارم از خبر درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در شیخ جراح
قدس
راضی بوده باشید.

درگیری فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در شیخ جراح
قدس  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۴ ۰۲:۴۲:۲۴