درگیری داخلی و ضربه به اقتصاد کشور دو هدف اصلی اغتشاشات اخیر
بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر درگیری داخلی و ضربه به اقتصاد کشور دو هدف اصلی اغتشاشات اخیر
بود
به گزارش سوالات شرعی و احکام، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح امروز در دیدار با بازاریان و اصناف بندرعباس، اظهارداشت: برخی از چالش‌های بازاریان در مجموعه درون استان قابل حل است ولی برخی از آن‌ها نیازمند تصمیم‌گیری در سطوح ملی است که باید توسط نمایندگان مجلس پیگیری شود.
وی، با بیان این نکته که چالش‌های مطرح شده را از طریق مسئولین استانی و کشوری پیگیری خواهم کرد، عنوان کرد: از مدیریت و همکاری اصناف و بازاریان در دوران کرونا که باعث شد هرمزگان نوسان قیمت کمی را تجربه کند قدردانی می‌کنم و این ام نشان دهنده تعهد اصناف استان است‌.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: درگیری داخلی و ضربه زدن به اقتصاد کشور دو هدف اصلی اغتشاشات بود که خارج از کشور طراحی شده بود اما خوشبختانه با هوشیاری مردم و اصناف این دو هدف خنثی شد.
حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، استان هرمزگان را نبض اقتصاد کشور دانست و خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر تکیه‌گاه اصلی دشمن بر مناطق مرزی کشور بود تا به اقتصاد لطمه وارد کنند به همین جهت در استان هرمزگان نیز بر روی بنیان‌های اقتصادی تمرکز کرده بودند.
وی گفت: اینکه اغتشاش‌گران به زور و تهدید سعی داشتن به بازاریان و کامیون‌داران لطمه وارد کنند، انزجار عمومی را در پی داشت و چهره واقعی این افراد را نشان داد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم تسهیل در جابجایی کالا هرمزگان، تشریح کرد: کالاهایی از خارج از کشور به تهران می‌رود ولی وقتی از تهران وارد استان هرمزگان می‌شود با چالش جدی برای حمل و نقل روبرو می‌شود که این روند باید اصلاح شود.
حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی دین، حفاظت از جان و مال انسان‌ها است و قوانین نیز متناسب به این واقعیت باید تنظیم و تصویب شوند.
امام جمعه بندرعباس، با بیان این نکته که در دوران کرونا بازاریان به کمک استان هرمزگان آمدند، افزود: دولت باید حمایت‌ها و همکاری‌های بازاریان در دوران کرونا را جبران کند و مطالبه بازاریان در خصوص مالیات جبرانی کاملاً به حق است.
حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم ساماندهی هوشمند دستفروشان، خاطرنشان کرد: شهرداری اگر ساماندهی دستفروشان را به صورت دستی و خارج از هرگونه سامانه هوشمند و هدفمند انجام دهد، نارضایتی و آسیب در بازار بیشتر خواهد بود و شهردار باید به سرعت برای این موضوع راه حلی ارائه کند.
وی، با بیان این نکته که از بدو حضورم دغدغه زیباسازی فضا و بهبود مبلمان شهری را داشتم، مطرح کرد: متمرکزسازی اصناف در نقاط مختلف یکی عوامل مهم زیباسازی فضای شهری است و با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران و بازاریان نیاز به سرمایه گذاری دولت در این زمینه وجود ندارد و دولت تنها باید از طریق واگذاری زمین تسهیل‌گر باشد. امیدوارم از خبر درگیری داخلی و ضربه به اقتصاد کشور دو هدف اصلی اغتشاشات اخیر
بود
راضی بوده باشید.

درگیری داخلی و ضربه به اقتصاد کشور دو هدف اصلی اغتشاشات اخیر
بود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۶ ۰۲:۳۹:۲۲