درگیری بر سر کرایه منجر به قتل شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر درگیری بر سر کرایه منجر به قتل شد عبدالرحیم قربان پور در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام بیان کرد: عصر امروز سه شنبه خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری که باعث قتل در منطقه مال آقا از توابع بخش قلعه تل به پلیس گزارش شد که موضوع بلافاصله به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قلعه تل قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که ۲ نفر با هویت نامعلوم بر سر کرایه در مال آقا به طرف یک جوان اهل منطقه ذکر شده تیراندازی می‌کنند که بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.
قربان پور ادامه داد: متهمان پس از رؤیت مأموران به کوه‌های اطراف روستا متواری می‌شوند و به طرف مأموران نیز تیراندازی و سپس با یک دستگاه خودروی سمند مسروقه به سمت قلعه تل حرکت می‌کنند که به دلیل سرعت بالا سمند واژگون می‌شود و یک نفر از عاملان قتل با مشاهده مأموران با اسلحه خودکشی می‌کند و نفر دیگر دستگیر می‌شود.
فرمانده انتظامی باغملک اظهار کرد: ۲ اسلحه به کار رفته در این حادثه کشف و ضبط شدند و اجساد نیز با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شدند. امیدوارم از خبر درگیری بر سر کرایه منجر به قتل شد راضی بوده باشید.

درگیری بر سر کرایه منجر به قتل شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۰:۵۹