درخشش جودوکاران شهرستان فردیس در مسابقات البرز

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر درخشش جودوکاران شهرستان فردیس در مسابقات البرز سعید کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: مسابقات جودوی استان البرز در شرایطی برگزار شد که جودوکاران فردیس در این سری از مسابقات خوش درخشیدند و نویدبخش روزهای خوب و پشتوانه‌ای برای جودو شهرستان بودند.
وی بیان کرد: مسابقات جودو انتخابی استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در خانه جودو شهید قنبری کرج برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان فردیس با اشاره به نفرات برتر و منتخب این شهرستان در مسابقات انتخابی استان اظهار کرد: در رده سنی نوجوانان در وزن ۶۰ کیلوگرم حسام نورمحمدی نفر سوم مشترک، در وزن ۶۶ کیلوگرم بنیامین تاجیک نفر سوم مشترک، در وزن ۷۳ کیلوگرم حسین پرویزی نفر اول، حامد نورمحمدی نفر دوم، سروش محمودی نفر سوم مشترک و در وزن ۹۰ کیلوگرم محمد تاجیک نفر دوم شد.
وی ادامه داد: در رده سنی جوانان در وزن ۶۰ کیلوگرم امیرمهدی فیضی نفر دوم، عبدالعلی حکیمی نفر سوم و در وزن ۸۱ کیلوگرم ابوالفضل پرویزی نفر اول شد.
کولیوند متذکر شد: بر اساس برنامه هیأت استان نفرات برتر را به اردوی آمادگی استان دعوت و تیم منتخب به مسابقات منطقه یک کشور اعزام خواهند شد. امیدوارم از خبر درخشش جودوکاران شهرستان فردیس در مسابقات البرز راضی بوده باشید.

درخشش جودوکاران شهرستان فردیس در مسابقات البرز  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۱۹ ۱۶:۵۴:۰۶