دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت به گزارش سوالات شرعی و احکام، در پی درگذشت رضا روستاآزاد، رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری پیامی را منتشر کرد.
متن این پیام به این شرح است:
«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیمانالله‌واناالیه‌راجعون
آرامش، استواری و دلسوزی را می‌شد از همان اول در نگاهش کشف کرد؛ دکتر رضا روستاآزاد که به اقرار اکثریت نزدیکان و شاگرانش، مردی بزرگ در قاموس یک استاد نخبه، هم به تعبیری بهتر یک مجاهد پیشرو در جریان رو به صعود علم و فناوری انقلاب اسلامی بود. با اینکه مراحل علمی را در عالی‌ترین سطوح طی کرده بود ولی علم‌زده نشد و اساساً هیچ‌چیز قوای مقابله با روحیه جهادگرانه ایشان را نداشت؛ امید و ایده برای آینده این مرز و بوم را زندگی کرد تا آنجایی که در ایام بیماری هم برای بازدید از پروژه‌ای علمی در مرزهای شرقی کشور شوق داشت.
دکتر روستاآزاد را این طور شناختم که شهادت شاگردش را ارزشمندتر از باقی افتخارات زندگی‌اش بداند و لحظه‌ای درنگ در ابعاد گوناگون مبارزه را تاب نیاورد، آری! مردی سترگ، آرام از میان‌مان رفت.
ایمان دارم روح مطهر ایشان در آغوش ارواح طیبه‌ی شهدا بخصوص شاگرد شهیدش مسعود احمدی روشن است و میهمان خوان سایت احکامبانی رسول اعظم صلوات‌الله‌علیه و امام صادق علیه‌السلام.
محمدمهدی‌دادمانرئیس حوزه هنری» امیدوارم از خبر دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت راضی بوده باشید.

دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۴ ۰۲:۴۴:۲۵