خیرین اردبیل از تأخیر در احداث پروژه‌های خود گله‌مند
هستند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خیرین اردبیل از تأخیر در احداث پروژه‌های خود گله‌مند
هستند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، جواد قرآن‌نویس شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح مدرسه ۴ کلاسه کودکان اوتیسم در اردبیل اظهار کرد: در بسیاری از پروژه‌های خیرساز کار اجرایی و عملیاتی با تأخیر و تعلل روبه‌رو می‌شود که این امر زمینه نارضایتی خیرین را رقم زده در حالی که آنها انتظار دارند برخلاف پروژه‌های دولتی، مدرسه‌سازی با همکاری و پشتیبانی خیرین با سرعت بیشتر و عملیات اجرایی سریع‌تر به سرانجام رسیده تا شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها باشیم.
وی نمونه این تأخیر و تعلل را احداث مدرسه‌ای در منطقه محروم گلمغان اردبیل و در محوطه مدرسه شهید کاظمی اعلام کرد و گفت: ما قول می‌دهیم با بهره‌برداری از این پروژه در کوتاه‌ترین زمان، یک مدرسه خاص برای دانش‌آموزان استثنایی نیز در قالب ۴ کلاس احداث شده و منابع آن نیز از طریق خیرین تأمین شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد: خیرین همیشه در امر خیر و نیک مدرسه‌سازی پیش‌قدم بوده و حتی در سخت‌ترین شرایط نیز سعی کردند یاریگر نوسازی و تجهیز مدارس باشند.
قرآن‌نویس به روند فعالیت خود در مجموعه توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) و گذر بهترین ایام با همراهی جامعه معلولان را یادآور شد و افزود: امروز نیز در بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی در کنار خانواده‌های اردبیل هستیم تا کمک‌کار آنها باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خیر مدرسه‌سازی که مدرسه چهار کلاسه اوتیسم را احداث کرده، قول داده تا به عشق ۱۴ معصوم، ۱۴ مدرسه در استان اردبیل احداث کند که تاکنون ۶ مدرسه احداث کرده و ساخت ۲ مدرسه نیز در مراحل پایانی قرار گرفته است.
قرآن‌نویس اضافه کرد: ما با آموزش و پرورش و بخش استثنایی این مجموعه عهد و پیمان بستیم تا هر چه سریع‌تر این مجموعه مدارس استثنایی را به سرعت تکمیل و راه‌اندازی کنیم که مدرسه چهار کلاسه اوتیسم نیز از این تعهدات بوده است.
وی بیان کرد: باید فضای به وجود آمده را برای ادامه تحصیل کودکان اوتیسم اختصاص دهیم و به هیچ وجه نباید این مدارس در اختیار سایر گروه‌های دانش‌آموزی قرار گیرد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد: ما قطعاً نظارت‌های خودمان را ادامه خواهیم داد تا چنین مجموعه‌های آموزشی برای کودکان اوتیسم اختصاص پیدا کند چرا که نیک خیر در این زمینه بوده و باید بر اساس نیت و تعهداتی که برای خیرین ایجاد شده، واحدهای آموزشی در اختیار کودکان استثنایی قرار بگیرد. امیدوارم از خبر خیرین اردبیل از تأخیر در احداث پروژه‌های خود گله‌مند
هستند
راضی بوده باشید.

خیرین اردبیل از تأخیر در احداث پروژه‌های خود گله‌مند
هستند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۵ ۰۲:۳۹:۴۲