خودروهای مصادره‌ای پرونده‌های مواد مخدر در بوشهر فروخته
می‌شوند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خودروهای مصادره‌ای پرونده‌های مواد مخدر در بوشهر فروخته
می‌شوند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مهدی سایت احکامانگیز عصر یکشنبه در بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر اظهار داشت: رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها باقی مانده یک ضرورت است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به وجود خودروهای توقیفی در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ضروری است پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به‌صورت ویژه ساماندهی شود.
وی افزود: در حال حاضر ۲۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و ضبط شده در این پارکینگ‌ها وجود دارد که از این تعداد ۸۴ دستگاه خودرو تعیین تکلیف شدند.
سایت احکامانگیز با تأکید بر تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پرونده‌های مواد مخدر استان تصریح کرد: از تعداد ۸۴ دستگاه خودروهای تعیین تکلیف شده ۲۴ مورد رفع توقیف و مابقی به تعداد ۶۰ دستگاه مصادره شده که با توجه به فراهم شدن مقدمات از طریق مزایده عمومی به فروش خواهد رسید.
وی بر نگهداری مطلوب این خودروها تأکید و تصریح کرد در جلوگیری از فرسایش و صیانت از اموال برای سرعت بخشیدن باید نسبت به تعیین تکلیف و تحویل خودروهای توقیفی تلاش شود. امیدوارم از خبر خودروهای مصادره‌ای پرونده‌های مواد مخدر در بوشهر فروخته
می‌شوند
راضی بوده باشید.

خودروهای مصادره‌ای پرونده‌های مواد مخدر در بوشهر فروخته
می‌شوند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۴ ۰۲:۳۹:۵۹