خودروسازان انتقادهای منطقی مردم را بشنوند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خودروسازان انتقادهای منطقی مردم را بشنوند به گزارش سوالات شرعی و احکام، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مسئولان یک شرکت خودروساز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: پیامبر صلوات الله علیه و آله فرمودند وقتی من امر می‌کنم کاری را انجام دهید، شما در حد استطاعت خود آن کار را انجام دهید.
امام جمعه قم با بیان اینکه ما یک قاعده فقهی عقلایی داریم که انسان وقتی توان انجام کاری را دارد نباید به بهانه مشکلات آن کار را ترک کند، گفت: یک قاعده دیگر هم داریم که وقتی نمی‌توانید کاری را به صورت کامل انجام دهید به صورت کامل آن را ترک نکنیم بنابراین کارهایی که توان داخلی بر انجام آن وجود دارد نباید ترک شود.
وی با اشاره به روایت «الناس علی دین ملوکهم» گفت: مردم و مدیران میانی کشور نگاهشان به مدیران ارشد است و وقتی رئیس جمهور دلش می‌خواهد کار کند و به خط و ربط‌ها هم کار ندارد این در جامعه هم تأثیر گذار است.
سعیدی گفت: خودرو صنعتی است که همه مردم و نهادهای مختلف کشور با آن درگیر هستند به همین علت از اهمیت و حساسیت بسیاری برخوردار است.
وی تصریح کرد: مدیران خودرو ساز باید نظرات مختلف مردم را جمع کنند و با غیرت دینی و ملی و دوری از بازی‌های سیاسی و توسل و توکل به خدا و اهل بیت علیهم السلام کار کنند و محصول ملی را با نگاه معنوی خدمت به مردم مؤمن و ولایی ایران به مردم تحویل دهند.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: مسئولان شرکت‌های خودروساز نباید در اتاق‌های در بسته بنشینند بلکه باید بین مردم حضور پیدا کنند و نظرات و انتقادهای منطقی مردم را بشنوند. امیدوارم از خبر خودروسازان انتقادهای منطقی مردم را بشنوند راضی بوده باشید.

خودروسازان انتقادهای منطقی مردم را بشنوند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۳ ۰۲:۵۰:۱۳