خودخواهی سه امتیازی مهدی ترابی کار دست پرسپولیس داد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خودخواهی سه امتیازی مهدی ترابی کار دست پرسپولیس داد به گزارش خبرنگار سایت احکام، تیم فوتبال پرسپولیس نخستین شکست فصل جاری خود را مقابل تراکتور در حالی تجربه کرد که میزبان مسابقه بود اما نتوانست امتیازی را به دست آورد تا جایگاهش در صدر جدول متزلزل‌تر از گذشته شود.
سرخپوشان پایتخت در حالی تن به شکست مقابل شاگردان قربان بردیف دادند که این تیم با تصمیم بحث برانگیز موعود بنیادی فر در دقیقه ۸۸ صاحب موقعیت پنالتی شد اما مهدی ترابی نتوانست آن را تبدیل به گل کند.
بازیکن ملی پوش پرسپولیس در حالی پشت ضربه پنالتی ایستاد که یورگن لوکادیا همچون بازی قبلی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان خواست پنالتی را بزند اما ترابی اجازه نداد تا مهاجم هلندی شانس خود را برای باز کردن دوباره دروازه حریفان از این موقعیت امتحان کند.
ترابی که به عنوان مهاجم کاذب با فاصله‌ای اندک از لوکادیا بازی می‌کرد کمترین تأثیر را در حملات این تیم داشت. او با وجود دوندگی فراوان نه تنها نتوانست برای پرسپولیس موقعیت گلزنی ایجاد کند بلکه دو بار توپ از دست داد تا ضد حمله تراکتور را به همراه داشته باشد.
شاید ترابی نیاز به آرامش و تمرکز بیشتر دارد تا بتواند علاوه بر بازگشت به مسیر موفقیت در خدمت تیمی باشد که پیراهن آن را بر تن می‌کند. امیدوارم از خبر خودخواهی سه امتیازی مهدی ترابی کار دست پرسپولیس داد راضی بوده باشید.

خودخواهی سه امتیازی مهدی ترابی کار دست پرسپولیس داد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۳ ۰۲:۳۸:۵۷