خنثی شدن توطئه اراذل و اوباش برای ناامن کردن میدان آزادی
سنندج

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خنثی شدن توطئه اراذل و اوباش برای ناامن کردن میدان آزادی
سنندج
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی کردستان، سرهنگ علیرضا مرادی اظهار کرد: عصر جمعه هنگامی که مأموران انتظامی شهرستان سنندج برای تأمین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی مستقر بودند ۲ نفر از اراذل و اوباش پس از در آوردن پیراهن و لخت کردن بالاتنه خود و عربده کشی، با سلاح سرد به مأموران حمله ور شدند.
وی افزود: اراذل و اوباش پس از آن که یکی از مأموران را زخمی کردند، بی توجه به اخطار مأموران انتظامی، قصد قدرت نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند که با تیر اندازی مأموران زمین گیر شده و یکی از آنها زخمی شد.
سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می‌کنند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.
گفتنی است پس از انتقال یکی از اوباش زخمی شده در این حادثه به مرکز درمانی کوثر سنندج شاهد تجمع خانواده و تعدادی از اوباش دیگر جلوی درب این مرکز درمانی بودیم که با سردادن شعارهای هنجار شکنانه سعی بر ایجاد آشوب در بیمارستان کوثر سنندج را داشتند که با مداخله نیروهای انتظامی این توطئه نیز پایان یافت. امیدوارم از خبر خنثی شدن توطئه اراذل و اوباش برای ناامن کردن میدان آزادی
سنندج
راضی بوده باشید.

خنثی شدن توطئه اراذل و اوباش برای ناامن کردن میدان آزادی
سنندج  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۹ ۰۲:۳۷:۳۷