خلخال میزبان پیکر مطهر شهید گمنام می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خلخال میزبان پیکر مطهر شهید گمنام می‌شود به گزارش سوالات شرعی و احکام، سرهنگ جواد نوروزی اظهار کرد: همزمان با اواخر ایام فاطمیه استان اردبیل میزبان ۵ شهید گمنام از شهدای دفاع مقدس است که سهم خلخال از این شهدا یک شهید گمنام است.
وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام در مرکز استان اردبیل، پیکر پاک یکی از این شهدا روز شنبه سوم دی ماه از شهر اردبیل به سمت شهرستان کوثر منتقل و پس از برگزاری شبی با شهدا در این شهرستان، روز یکشنبه چهارم دی ماه به خلخال منتقل خواهد شد.
سرهنگ نوروزی اضافه کرد: مراسم شبی با شهدای گمنام در یکی از مساجد شهر خلخال برگزار و روز دوشنبه با بدرقه رسمی به شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال منتقل می‌شود.
وی با بیان اینکه خلخال پیش از این ۱۲ شهید گمنام را در مناطق مختلف این شهرستان در آغوش گرفته است، اظهار کرد: روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سایر مناطق استان اردبیل پیکر مطهر شهید گمنام، بنا به درخواست اهالی روستای شال بخش کلور پیکر پاک این شهید در روستای شال بخش کلور به خاک سپرده خواهد شد. امیدوارم از خبر خلخال میزبان پیکر مطهر شهید گمنام می‌شود راضی بوده باشید.

خلخال میزبان پیکر مطهر شهید گمنام می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۷ ۰۲:۳۹:۱۳