خرید سامانه های پدافندهوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات و
بحرین

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خرید سامانه های پدافندهوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات و
بحرین
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه‌های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات و بحرین پس از امضای توافقنامه‌های سازش خبر داد.
بر اساس این گزارش، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود افزود: پیمانکاران نظامی اسرائیل توافقنامه‌هایی را برای تجهیز امارات و بحرین به سامانه‌های پیشرفته پدافند هوایی امضا کردند. آنها قراردادی را برای ساخت کارخانه پهپاد در مغرب بستند و در حال بررسی فروش فناوری پیشرفته راداری به سه کشور هستند.
به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال این منابع همچنین افزودند که مغرب با خرید ده‌ها فروند پهپاد از رژیم صهیونیستی نیز موافقت کرده است.
این در حالی است که بر اساس نتایج نظرسنجی جدید بنیاد مطالعات آمریکایی واشنگتن، پیرامون مساله عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با امارات، بحرین و عربستان، بیش از دو سوم مردم این کشورها مخالفت خود را با توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.
این نظرسنجی که دو سال پس از عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی انجام شده، نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از اماراتی‌ها و ۷۶ درصد از مردم بحرین مخالف توافق عادی‌سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی هستند.
همچنین نتایج این نظرسنجی حاکی از مخالفت ۷۵ درصدی مردم عربستان با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس است.
مردم مغرب نیز که دولت آن به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیوسته، با برگزاری تظاهراتی گسترده سفر ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به رباط را محکوم کرده و علیه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس به شدت اعتراض کردند.
همچنین ایتان دانگوت مشاور سابق وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در گفتگویی اذعان کرد که با وجود تلاش‌های فراگیر تل آویو برای تقویت عادی سازی روابط با دولت‌های عربی، مخالفت مردم این کشورها مانع پیشبرد این روند شده است. امیدوارم از خبر خرید سامانه های پدافندهوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات و
بحرین
راضی بوده باشید.

خرید سامانه های پدافندهوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات و
بحرین  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۰ ۰۲:۳۸:۴۹