حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار حسین اشتری شامگاه یکشنبه در اجلاسیه ۱۲۱ شهید انتظامی استان قم که در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل از قم شروع شد و مردم شهید پرور قم نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
فرمانده فراجا گفت: در دفاع مقدس نیز مردم انقلابی قم‌و رزمندگان در لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) به فرماندهی شهید مهدی زین الدین نقش مهمی ایفا کردند.
سردار اشتری افزود: این لشکر در اکثر عملیات‌های دوران دفاع مقدس خط شکن بود و در دفاع مقدس نقش بسیار مهم و سرنوشت سازی داشت و شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب و اسلام کرد.
فرمانده فراجا ابراز داشت: کسانی که در نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت رسانی به ملت ایران هستند به فرموده رهبر معظم انقلاب در حال مجاهدت اند.
وی گفت: نیروی انتظامی تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۵ هزار شهید نیزدر راستای ایجاد نظم و امنیت کشور به شهادت رسیدند.
سردار اشتری گفت: شهدای فراجا هم در دفاع مقدس و هم بعد از دفاع مقدس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، اشرار و کسانی که به حقوق مردم تعدی می‌کنند در برابر آنان ایستادگی کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت بالاترین سرمایه است افزود: خدا را شاکریم که امروز کشور امن و با ثباتی داریم که این امنیت را مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم.
وی عنوان داشت: اگر مدافعان حرم نبودند حادثه تروریستی همانند شاهچراغ بسیار در کشور رخ می‌داد که در ادامه حادثه تروریستی شیراز نیز قصد داشتند در جاهای دیگری نیز دست به اقدامات مشابه بزنند که با هوشیاری عوامل نظامی این امکان از آنان گرفته شد.
سردار اشتری ابراز داشت: در حوادث اخیر بهترین فرزندان ایران اسلامی در فراجا، بسیج، سپاه به شهادت رسیدند که پیام آنها این بوده است که نباید از مسیر انقلاب و تبعیت از رهبر معظم انقلاب جدا شویم.

دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند
فرمانده فراجا عنوان داشت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بوده است و در این راستا دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را از میان بردارند.
وی با بیان اینکه اتفاقی که برای این خانم افتاد نگران کننده بوده و همه متأثر شدند ابراز داشت: اتفاقات بعد از حادثه فوت این خانم برنامه ریزی شده بود و دشمن تلاش کرد تا به بهانه این اتفاق امنیت مردم را خدشه دار کند و این اتفاقات نیز به خاطر این بوده است که دشمن تحمل دیدن ایران قوی را ندارد.
وی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد پیشرفتی در کشور نداریم افزود: امروز حافظان امنیت و کسانی که شبانه روز در میدان هستند در مسیر شهدا گام بر می‌دارند.
هر کسی در برابر خون شهدا بایستد شکست می‌خورد
فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: هر کسی در برابر خون شهدا و ارزش‌های دینی و مردم ایران بایستد شکست می‌خورد.
سردار اشتری ادامه داد: ملت ایران فتنه‌های مختلف و حوادث دهه شصت را فراموش نکرده اند که چگونه دشمنان برای آسیب زدن به مردم و کشور دست به هر کاری زدند.
وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلافات قومیتی است، اما به فضل خداوند زیر سایه رهبری اتحاد ملت حفظ خواهد شد و هرچند مشکلاتی خواهیم داشت.
فرمانده فراجا عنوان داشت: هر چقدر بیشتر رشد داشته باشیم دشمن توطئه خود را بیشتر می‌کند و با استقامت این مسیر را ادامه می‌دهیم که در این صورت عنایت الهی نیز شامل حال ما خواهد شد. امیدوارم از خبر حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود راضی بوده باشید.

حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ۰۲:۴۴:۵۲