حمله هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حمله هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، اولیگ ایگوروف جانشین مرکز روسی آشتی در سوریه از حمله نیروی هوایی سوریه با مواضع تروریست‌های النصره خبر داد.
بر اساس این گزارش، این نظامی روس اعلام کرد که نیروی هوایی سوریه در واکنش به حملات پهپادی تروریست‌ها به مواضع ارتش سوریه، مواضع تروریست‌های النصره را مورد هدف قرار داد.
ایگوروف گفت: نیروهای سوریه در واکنش به حمله پهپادی تروریست‌ها به مواضع خود در منطقه سلمی در منطقه کاهش تنش در ادلب که به کشته شدن ۵ نظامی سوری منجر شد حمله شدیدی را به مواضع گروه تروریستی النصره انجام دادند.
وی همچنین افزود که جنگنده‌های سوریه پادگان آموزش تروریست‌ها و مخفیگاه‌های زیرزمینی گروه‌های مسلح را منهدم کردند و ۹۳ تروریست از جمله صدام الددالی و عبدالله الاحمد دو سرکرده میدانی را هدف قرار دادند و ۱۳۵ نفر از این گروه تروریستی نیز زخمی شدند.
ایگوروف در عین حال گفت که نیروی هوایی سوریه همچنین یک کارگاره مونتاژ پهپاد و ایستگاه الکترونیکی متحرک و ۴۰ پهپاد هجومی آماده استفاده را منهدم کرد.
این در حالی است که خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین هم پیش از این از حملات مشترک روسیه و سوریه به محل تجمع گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» یا همان «جبهه النصره» سابق در نزدیکی منطقه «کفر جالس» در غرب ادلب خبر داد و اعلام کرد مواضع گروه تروریستی هیئت تحریر الشام در پاسخ به حملات مکرر به مواضع نیروهای ارتش سوریه، هدف آتش توپخانه قرار گرفته است.
خبرنگار المیادین روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: تروریست‌های جبهه النصره در محلی که هدف حمله قرار گرفت، در حال آموزش نبردهای خیابانی به عنوان بخشی از دوره برای شبه نظامیان جدیدی بود که از یکی از اردوگاه‌های آن فارغ التحصیل شدند. امیدوارم از خبر حمله هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره راضی بوده باشید.

حمله هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۷ ۰۲:۳۸:۲۱