حمله به مأموران وظیفه راهور در چابهار/ ۲ سرباز مجروح
شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حمله به مأموران وظیفه راهور در چابهار/ ۲ سرباز مجروح
شدند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار محمد قنبری شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ساعت ۱۹ امشب، در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور این شهرستان که در حال انجام‌وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به‌صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.
وی بیان کرد: بر اثر تیراندازی یکی از افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بود سرباز وظیفه «بنیامین فاضلی» اهل سراوان از ناحیه کتف و سرباز وظیفه «عارف هوتی» اهل چابهار نیز از ناحیه کتف مجروح شدند که هر دو سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.
قنبری در ادامه بیان کرد: با سرنخ‌های خوبی که به‌دست‌آمده و تیم ویژه‌ای از زبده‌ترین کارآگاهان در این زمینه اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری ضاربان شروع‌شده و به امید خدا، در کمترین زمان ممکن دستگیر، محاکمه و به سزای اعمال خود خواهند رسید.
وی گفت: این‌گونه اقدامات مذبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم‌تر می‌کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند. امیدوارم از خبر حمله به مأموران وظیفه راهور در چابهار/ ۲ سرباز مجروح
شدند
راضی بوده باشید.

حمله به مأموران وظیفه راهور در چابهار/ ۲ سرباز مجروح
شدند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۵ ۰۲:۴۲:۴۸