حمایت تسلیحاتی غرب از اوکراین مانع حضور آن در میز مذاکره شده
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حمایت تسلیحاتی غرب از اوکراین مانع حضور آن در میز مذاکره شده
است
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، «سیلویو برلوسکنی» نخست وزیر سابق ایتالیا گفت در صورتی که غرب ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کند، ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور این کشور ممکن است حاضر به نشستن پشت میز مذاکرات شود.
بر اساس این گزارش، این اظهارنظر برلوسکنی در پاسخ به یک سوال روزنامه نگار ایتالیایی پیرامون امکان دستیابی به راهکار مسالمت آمیز برای بحران اوکراین از طریق مذاکرات صورت گرفت.
برلوسکنی گفت: شاید، اما فقط در صورتی که اوکراین در مرحله‌ای بفهمد که اتکایش به تسلیحات غرب موجب تحقق امنیت برای آن نخواهد شد. ای کاش غرب به جای ارسال سلاح به اوکراین، راهکارهای عقلانی برای آن مطرح می‌کرد و برای بازسازی شهرهای ویران شده هزینه می‌نمود.
اظهارات برلوسکنی نخست وزیر سابق ایتالیا و رهبر حزب «اول ایتالیا» که ۸۶ سال سن دارد جنجال گسترده‌ای در محافل ایتالیا به همراه داشت و اعضای حزب متبوعش خواستار توضیح موضع خود در این خصوص شدند و برلوسکنی گفت: من دوستی نزدیکی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داشتم که به دلیل بحران اوکراین آن را قطع کردم اما معتقدم که پیوستن اوکراین به ناتو به جنگ جهانی منجر خواهد شد.
وی در عین حال با بیان اینکه ایتالیا باید در دفاع از اوکراین در کنار غرب بایستد، پیشنهاد برگزاری همه پرسی جدید در دونباس تحت نظارت غرب را پیشنهاد کرد. امیدوارم از خبر حمایت تسلیحاتی غرب از اوکراین مانع حضور آن در میز مذاکره شده
است
راضی بوده باشید.

حمایت تسلیحاتی غرب از اوکراین مانع حضور آن در میز مذاکره شده
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۳۱ ۰۲:۳۷:۵۲