حریق از جنگل‌های رستم آباد به ارتفاعات هرزویل منجیل
رسید

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حریق از جنگل‌های رستم آباد به ارتفاعات هرزویل منجیل
رسید
طهمورث عموپور در گفتگو با خبرنگار سایت احکام با اشاره به تلاش‌های چند روزه مدیریت بحران شهرستان رودبار و استان گیلان در اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد، اظهار کرد: وزش باد گرم، شرایط اقلیمی و موقعیت کوهستانی زمان مهار و کنترل حریق جنگل‌های رستم آباد را طولانی کرد.
وی با اشاره به اعزام دو بالگرد سپاه و یک بالگرد هلال احمر برای اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد، افزود: بالا بودن وسعت آتش سوزی و همچنین صعب العبور بودن مسیر، تلاش‌های مردمی، نیروهای بسیج و یگان‌های حفاظت منابع طبیعی را تا حدودی بی ثمر کرد و به ناچار درخواست بالگرد صادر شد.
فرماندار رودبار با بیان اینکه تلاش‌ها برای مهار آتش جنگل‌های رستم آباد ادامه دارد، گفت: استاندار نیز بعد از ظهر امروز بازدید زمینی و هوایی از محل اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد انجام داده و دستورات لازم را برای تسریع در کار انجام داده‌اند.
عموپور از بروز آتش سوزی در ارتفاعات هرزویل منجیل خبر داد و اضافه کرد: یک تیم اطفای حریق به ارتفاعات هرزویل اعزام شده و عملیات اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد همچنان ادامه دارد. امیدوارم از خبر حریق از جنگل‌های رستم آباد به ارتفاعات هرزویل منجیل
رسید
راضی بوده باشید.

حریق از جنگل‌های رستم آباد به ارتفاعات هرزویل منجیل
رسید  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۷ ۰۲:۳۹:۴۲