حداقل ۲۲ شهید و مجروح در نابلس/خبرنگارصهیونیست:تنش ها
غیرعادی بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حداقل ۲۲ شهید و مجروح در نابلس/خبرنگارصهیونیست:تنش ها
غیرعادی بود
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی درگیری سنگین و بی سابقه بامداد سه شنبه در شهر نابلس، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها با اشغالگران اسرائیلی در شهر نابلس، تا ساعات میانی بامدادی، حداقل دو فلسطینی شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی مجروحان وخیم است.
نام شهدای درگیری‌های نابلس، دو جوان فلسطینی به نام‌های «حمدی شرف» و «علی عنتر» اعلام شده است.
همزمان جوانان فلسطینی برای مقابله با نظامیان اشغالگر اسرائیلی خود را به بخش قدیمی شهر نابلس رساندند.
در جریان این درگیری‌ها و در پی حملات پهبادی و راکتی دشمن صهیونیستی، دود غلیظ در آسمان بخش قدیمی شهر نابلس به آسما بلند شد و نشان داد که این درگیری‌ها بسیار سنگین بوده است.
هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد که افراد بیشتری هم مجروح شدند اما تا این لحظه آمبولانس‌ها موفق به انتقال آن‌ها به بیمارستان نشدند.
خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تائید کرد این درگیری در پی آن صورت گرفت که نیروهای ویژه ارتش خانه‌ای را که مبارزان گروه عرین الاسود در آن پناه گرفته بودند، با راکت هدف قرار دادند.
همچنین منابع محلی از قطع شدن برق در برخی محله‌های شهر نابلس خبر دادند.
از سوی دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با پهباد برخی خانه‌ها را در شهر نابلس هدف قرار داده است.
همزمان برخی منابع اعلام کرده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی در پی ضربات سختی که در درگیری‌های نابلس متحمل شده، درصدد اعزام تانک به این شهر است، اگرچه تا کنون ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به نابلس از پهباد و موشک‌های دوش پرتاب استفاده کرده است.
در ساعاتی که درگیری‌ها در نابلس جریان داشت، منابع فلسطینی اعلام کردند که پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی یک دستگاه خودرو را در محله رأس العین نابلس هدف قرار داده‌اند که در این حمله جنایتکارانه چند نفر به شهادت رسیده‌اند البته جزئیات این خبر تأیید نشده است.
پایگاه خبری عبری زبان واللا نیز اعلام کرد که آنگونه که پیداست، عملیات نظامی بامدادی ارتش در نابلس، با هدف خنثی کردن حمله بزرگی که گروه عرین الاسود برای آن برنامه‌ریزی کرده بود، صورت گرفته است.
همچنین «تال لیو رام»، خبرنگار سرشناس اسرائیلی عنوان کرد که حوادث شب گذشته در نابلس از جهت شدت درگیری‌ها غیرعادی و بی‌سابقه بوده است.
عملیات‌های مقاومت فلسطینیان در کرانه باختری هر لحظه رو به افزایش است و پیشتر «اور هیلر» خبرنگار نظامی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که بیشترین چیزی که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی را نگران کرده، تبدیل شدن نابلس به جنین دوم است.
اگرچه رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان سعی دارند اوضاع امنیتی کرانه باختری را کنترل کنند، اما تنش بین فلسطینی‌ها و اشغالگران قدس روز به روز شدت می‌گیرد، تا جایی که مقامات صهیونیستی و آمریکایی نسبت به شروع انتفاضه جدید در این منطقه هشدار می‌دهند. سازمان امنیتی «شاباک» خواستار تشدید تدابیر امنیتی در شمال کرانه باختری شده و هشدار داده که کرانه باختری در حال خارج شدن از کنترل است و توصیه کرده که ارتش و سرویس‌های امنیتی تل‌آویو تدابیر امنیتی را پیش از اینکه اوضاع از کنترل خارج شود، تشدید کنند.
رسانه‌های اسرائیلی هم بارها تصاویری از صدها فلسطینی که با سنگ و گلوله به نیروهای اسرائیلی حمله می‌کنند، منتشر کرده و گفته‌اند که مبارزات دیگر متعلق به جنین یا نابلس نیست، بلکه این تصاویر از هر شهر و روستایی و حتی از توابع شهر قدس اشغالی هم دیده شده است. با این وجود دامنه فعالیت فلسطینی‌ها به سراسر کرانه باختری و قدس اشغالی کشیده شده است و مقامات اسرائیلی از انفجار اوضاع امنیتی بسیار نگران هستند. امیدوارم از خبر حداقل ۲۲ شهید و مجروح در نابلس/خبرنگارصهیونیست:تنش ها
غیرعادی بود
راضی بوده باشید.

حداقل ۲۲ شهید و مجروح در نابلس/خبرنگارصهیونیست:تنش ها
غیرعادی بود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۵ ۰۲:۳۸:۰۱