حادثه تروریستی در منطقه نظامی بلگورود روسیه با ۱۱
کشته

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حادثه تروریستی در منطقه نظامی بلگورود روسیه با ۱۱
کشته
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از تاس، وزارت دفاع روسیه روز شنبه وقوع حادثه تروریستی در منطقه نظامی بلگورود روسیه را تائید کرد و در این ارتباط گفت: دو نفر که یکی از آنها از کشورهای مستقل مشترک المنافع بودند، در جریان برگزاری کلاس آموزشی تیراندازی در میدان تیر بلگورود دست به حمله تروریستی زدند که در این حمله یازده نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تروریست‌ها با استفاده از سلاح‌های سبک به سمت پرسنل نظامی در جلسه آموزشی تیراندازی کردند.
این وزارتخانه گفت: در نتیجه تیراندازی، یازده نفر جان خود را از دست دادند و ۱۵ نفر دیگر نیز دچار جراحات مختلفی شده و به مرکز پزشکی انتقال داده شدند.
هنوز مشخص نشده که عاملان تیراندازی از افراد شرکت کننده در کلاس آموزش نظامی بوده اند یا این که افرادی خارج از برنامه آموزش نظامی به سوی نظامیان در حال آموزش تیراندازی کرده اند. همچنین مشخص نشده که انگیزه عاملان این حمله چه بوده است و مشخصات عاملان این حادثه تروریستی اعلام نشده است.
جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده، اما به طور کلی نام بلگورود به زیردریایی فوق پیشرفته ارتش روسیه گره خورده که این روزها همزمان با تحولات اوکراین به آب انداخته شده است. گفته شده که روسیه زیردریایی «بلگورود» را برای کنترل قطب شمال نگه داشته بود، اما اخیراً آن را تحویل نیروی دریایی خود کرد تا چیزی را که به عنوان «مادر زیردریایی‌ها» شناخته می‌شود، معرفی کند.
همزمان با حادثه تروریستی بلگورود، وزارت دفاع روسیه همچنین در گزارش روزانه خود از جنگ در اوکراین اعلام کرد نیروهای پدافند هوایی ارتش این کشور یک فروند جنگنده سوخو -۲۵ ارتش اوکراین را در منطقه نیکولایف سرنگون کرده‌اند. بنا بر این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته، در پی درگیری‌ها در منطقه خارکوف، بیش از ۵۰ نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته و ۲ تانک، ۵ خودروی زرهی، و یک انبار مهمات آنها منهدم شده است.
در حملات هوایی ارتش روسیه با موشک‌های نقطه‌زن به محل تجمع گردان دوم از تیپِ ۶۵ مکانیزه ارتش اوکراین در منطقه زاپروژیا، نیز بیش از ۱۶۰ نیروی نظامی اوکراین کشته شدند. به گفته وزارت دفاع روسیه ارتش اوکراین همچنین در درگیری‌ها در مناطق دونتسک و لوهانسک ۶۰ نفر، در منطقه «دوورچنویه» ۳۰ نفر، در منطقه «خرسون» ۵۰ نفر، و در منطقه «دوچانی» ۱۲۰ نفر را از دست داد. امیدوارم از خبر حادثه تروریستی در منطقه نظامی بلگورود روسیه با ۱۱
کشته
راضی بوده باشید.

حادثه تروریستی در منطقه نظامی بلگورود روسیه با ۱۱
کشته  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۶ ۰۲:۴۷:۳۱