جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن / جهاد تبیین با جدیدت دنبال
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن / جهاد تبیین با جدیدت دنبال
شود
به گزارش سوالات شرعی و احکام، محمدرضا پورابراهیمی در نشست با هیئت مدیره این اتاق اصناف کرمان اظهار داشت: بیشتر افراد حاضر در اغتشاشات روحیه پاکی دارند و با گفت و گو متوجه اشتباه خود می‌شوند.
وی با بیان اینکه در عرصه جهاد تبیین کاهلی و کوتاهی کردیم و از خودمان شروع نکردیم گفت: در حوادث اخیر کشور با جنگ تمام عیار رسانه‌ای مواجه هستیم و هجمه سنگین تبلیغاتی از طریق فضای مجازی و رسانه‌های خارجی علیه کشور ما انجام می‌شود.
این نماینده مجلس اظهارداشت: مشخص است برنامه ریزی دقیقی پشت این رویدادها وجود دارد و تمام قد در فضای رسانه‌ای می‌تازند و تعدادی از جوانان نیز تحت تأثیر این فضای رسانه‌ای قرار گرفته‌اند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در این شرایط وظیفه اصناف ما خیلی سنگین است زیرا برنامه ریزی فاز دوم دشمن حرکت از اغتشاشات خیابانی به سمت اعتصاب‌های اقشار و گروه‌های مختلف است و اصناف در خنثی سازی این نقش‌های شوم نقش مهمی دارند.
وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر علاوه بر مساله نظام، قرآن و حسینیه را آتش زدند اظهار داشت: اسلام، تفکر شیعه و امام حسین (ع) که تمام نمی‌شود و اغتشاشگران با رفتن به سراغ مقدسات ماهیت خود را نشان دادند.
پورابراهیمی با بیان اینکه یکسری کارها فرهنگی و گفتمانی است و باید اتاق اصناف در این حوزه کار کند، افزود: کرمان دیگر کرمان قدیم نیست و کرمان حاج قاسم و پایگاه مقاومت اسلامی است؛ سرویس‌های خارجی بشدت روی کرمان تمرکز دارند لذا باید مراقب باشیم.
وی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط اتاق استان با اتاق اصناف کشور یادآور شد: اتاق کرمان به لحاظ جایگاهی که دارد می‌تواند نقش مهمی در عرصه ملی ایفا کند و باید از ظرفیت اتاق اصناف کشور استفاده شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: اصناف کرمان افراد متدین و اخلاق مدار هستند و اگر جایی گلایه و موضوعی دارند، باید پذیرفته و حل شود و آماده همکاری برای حل مشکلات هستیم؛ اگر می‌خواهیم کسی از شرایط سوءاستفاده نکند، وظیفه داریم برای حل مسائل کار کنیم. امیدوارم از خبر جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن / جهاد تبیین با جدیدت دنبال
شود
راضی بوده باشید.

جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن / جهاد تبیین با جدیدت دنبال
شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۱:۳۷