جنگ تروریستی در سوریه در تحقق اهدافش شکست خورد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جنگ تروریستی در سوریه در تحقق اهدافش شکست خورد به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد که دمشق به تلاش ها برای تقویت امنیت و ثبات در سراسر این کشور و بهبود اوضاع انسانی و بازسازی خرابی های تروریسم و تسهیل بازگشت پناهندگان ادامه می دهد.
بر اساس این گزارش، فیصل المقداد در دیدار با جمعی از شهروندان سوریه در ایالات متحده آمریکا در حاشیه مشارکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل گفت: علیرغم اینکه جنگ تروریستی تجربه گران قیمتی برای مردم سوریه بود اما این جنگ در تحقق اهدافش از جمله شکستن اراده سوریه و انزوای آن در جهان و پیرامون خود ناکام ماند.
وزیر خارجه سوریه همچنین آثار و پیامدهای منفی تروریسم و محاصره اقتصادی و اقدامات یکجانبه ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه سوریه را موجب درد و رنج و مشکلات شدید برای مردم سوریه برشمرد.
المقداد همچنین تحولات سوریه و بویژه فرمان های عفو را که از اهمیت زیادی در این کشور برخوردار است و نشانگر تلاش های مستمر دولت سوریه برای تحکیم مصالحه ملی است، برای شهروندان سوری تشریح نمود. امیدوارم از خبر جنگ تروریستی در سوریه در تحقق اهدافش شکست خورد راضی بوده باشید.

جنگ تروریستی در سوریه در تحقق اهدافش شکست خورد  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۸ ۰۲:۴۲:۰۵