جای خالی به نفر ذخیره ترجیح داده شد/چهار نفر برای یک
پست!

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جای خالی به نفر ذخیره ترجیح داده شد/چهار نفر برای یک
پست!
به گزارش خبرنگار سایت احکام، لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اخرین ساعات شامگاه یکشنبه هفته جاری منتشر شد تا گمانه زنی‌ها درباره بازیکنانی که مسافر قطر می‌شوند به پایان برسد. با این حال اسامی منتشر شده از سوی کادر فنی تیم ملی ایران می‌تواند تا حدود زیادی افکار فنی و تاکتیکی را برای تقابل با انگلیس، آمریکا و ولز در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ نشان دهد.
جای خالی بهتر از نفر بیست و ششم
کارلوس کی روش در حالی اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در جام جهانی قطر مشخص کرد که طبق قوانین فیفا می‌توانست ۲۶ نفر را انتخاب کند اما او ترجیح داد جای خالی را برای آخرین نفر پست قرار دهد اما بازیکنانی همچون یلاد سرلک، اخباری، سامان فلاح و امید نورافکن را در هواپیمای چارتری که ساعت ۱۶ امروز دوشنبه راهی محل برگزاری مسابقات می‌شود نکند.
چهار دروازه بان برای یک تور
علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی و امیر عابدزاده چهار دروازه بان دعوت شده از سوی کارلوس کی روش هستند که به قطر سفر می‌کنند. این در حالی است که معمولا سه سنگربان برای حفاظت از دروازه تیم ملی انتخاب می‌شد اما کی روش ترجیح داد این عدد را به «چهار» برساند.

سهمیه پرسپولیس بیشتر از استقلال و سپاهان
علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنان پرسپولیس در سفر به قطر هستند. چهار سهمیه پرسپولیس در جام جهانی باعث می‌شود تا این باشگاه طبق قوانین فیفا بابت حضور هر بازیکن مبلغ قابل توجهی را نسبت به استقلال و سپاهان بگیرد. استقلال تهران نیز سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی را به عنوان نمایندگان خود به قطر می‌فرستد. سپاهان نیز پیام نیازمند و رامین رضائیان را در اختیار تیم ملی ایران دارد.
سه از شانزده!
کی روش ترجیح داد تنها از سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازیکن ببرد تا مجموع افرادی که از بطن رقابت‌های لیگ برتر ایران رنگ و بوی جام جهانی ۲۰۲۲ را از نزدیک می چشند به عدد ۹ برسد. ۱۶ بازیکن دیگر تیم ملی ایران شامل لژیونرهایی می‌شوند که در لیگ‌های مختلف فوتبال باشگاهی اروپا و همچنین لیگ ستارگان قطر و لیگ حرفه ای امارات حضور دارند.
یاران قدیمی دوستان صمیمی!
علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، رامین رضائیان، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، وحید امیری، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، کریم انصاریفرد و سردار آزمون بازیکنانی هستند که پیش از این نیز فضای حضور در جام جهانی را در سال ۲۰۱۸ با کی روش تجربه کرده بودند.

هت تریک برای سه کاپیتان
در این بین نیز احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاریفرد سه بازیکنی هستند که برای سومین بار تجربه حضور در جام جهانی را خواهند داشت. آنها قرار است بازوبند تیم ملی ایران را نیز در بازی‌های این دوره از رقابت‌ها در صورت حضور در زمین بر بازو ببندند. حاج صفی کاپیتان اول، انصاریفرد دوم و جهانبخش نفر سوم است.
برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شرح زیر است:
* ایران – انگلیس؛ دوشنبه ۳۰ آبان؛ ساعت ۱۶:۳۰
* ایران – ولز؛ جمعه ۴ آذر؛ ساعت ۱۳:۳۰
* ایران – آمریکا؛ سه‌شنبه ۸ آذر؛ ساعت ۲۲:۳۰ امیدوارم از خبر جای خالی به نفر ذخیره ترجیح داده شد/چهار نفر برای یک
پست!
راضی بوده باشید.

جای خالی به نفر ذخیره ترجیح داده شد/چهار نفر برای یک
پست!  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ۰۲:۴۴:۳۱