جامعه تشنه سواد رسانه‌ای/ آزادی بیان غربی سراب و فریب دروغین
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جامعه تشنه سواد رسانه‌ای/ آزادی بیان غربی سراب و فریب دروغین
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد نعیمی نژاد در نهمین قرارگاه فضای مجازی یزد اظهار داشت: آزادی بیان غربی که حتی تحمل و پذیرش #شاهچراغ و #آرتین را ندارد، یک سراب و فریب دروغین برای آزادی بیان بیش نیست، که قلب های پذیرای حقیقت به زودی آن را درک خواهند کرد.
معاون دادستان یزد عنوان کرد: با ارتقای سواد رسانه، مردم می توانند اخبار دروغ و جعلی را تشخیص دهند .
وی با اشاره به تأثیر پذیری نسل جوان و نوجوان در حوادث اخیر گفت: روح پاک و سرشت سفید جوان امروز به دنبال حقیقت است و اگر ما نتوانیم در یک فضایی مناسب اطلاعات درست و حقیقت را در اختیار او قرار دهیم قدر مسلم غرق در جریان رسانه ای معاند خواهد شد.
معاون دادستان یزد اظهار داشت: حمایت از پیام رسان های داخلی برای بهبود کیفیت و سرعت آن و ایجاد شفافیت برای اذهان پرسشگر و پرهیجان نسل جوان باید مورد اهتمام باشد.
وی عدم توجه به بازی های رایانه ای و بی توجهی به این صنعت اثر گذار در ذهن نسل جدید، را یادآور شد و گفت: وقتی که بازی های مناسب با کیفیت و جذاب داخلی برای نسل امروز مهیا نشود، جای آن را بازی های پر زرق و برق غربی خواهد گرفت که با تأثیر بر ناخودآگاه ذهن به القائات خویش می پردازند.
گفتنی است؛ در این نشست ضمن اخذ گزارشی از فعالان فضای مجازی، پیرامون برنامه ریزی شرایط آتی با محوریت برگزاری دوره های آموزشی تربیت مدرس سواد رسانه و نیز جلسات آموزشی برای دانش آموزان، با توجه به سطح دسترسی و بودجه و اعتبار بحث و تبادل نظر شد. امیدوارم از خبر جامعه تشنه سواد رسانه‌ای/ آزادی بیان غربی سراب و فریب دروغین
است
راضی بوده باشید.

جامعه تشنه سواد رسانه‌ای/ آزادی بیان غربی سراب و فریب دروغین
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۷ ۰۲:۳۹:۲۸