ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی در مدارس کردستان آغاز
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی در مدارس کردستان آغاز
شد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طیب سالاروندیان اظهار داشت: شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان واجد شرایط، در مرحله اول المپیادهای علمی به واحدهای آموزشی دوره متوسطه استان ارسال و بر این اساس ثبت نام شرکت در این المپیادها از ۱۶ آذر آغاز شد و تا ۲۵ آذر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود، افزود: برای اطمینان از عدم مغایرت در اطلاعات ثبت نامی و پیشگیری از بروز هر گونه مشکل احتمالی، به مدیران مدارس توصیه می‌شود، مساعدت لازم برای تسهیل در امر ثبت‌نام دانش آموزان فراهم شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، تهیه فایل عکس پرسنلی دانش آموز با فرمت jpg و سایز ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل یا ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل با زمینه سفید و حجم حداکثر ۷۰ کیلوبایت و واریز مبلغ ۸۰۰ هزار ریال به ازای هر المپیاد از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی، مدارک لازم برای ثبت نام اعلام کرد.
سالاروندیان اظهار کرد: دانش آموزان پس از طی فرآیند ثبت نام و پرداخت الکترونیکی، شماره پیگیری را که به منزله ثبت نام قطعی است برای استفاده در مراحل بعدی نزد خود نگه دارند.
وی با اشاره به تشکیل کلاس‌های آمادگی ویژه المپیاد برای دانش‌آموزان علاقمند و معرفی سایت‌های المپیادها، یادآور شد: زمان برگزاری آزمون‌های مرحله اول المپیادهای علمی بهمن سال جاری است. امیدوارم از خبر ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی در مدارس کردستان آغاز
شد
راضی بوده باشید.

ثبت‌نام المپیادهای علمی دانش‌آموزی در مدارس کردستان آغاز
شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۱ ۰۲:۴۰:۰۱