تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در
نابلس

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در
نابلس
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از فلسطین الیوم، رزمندگان فلسطینی شامگاه یکشنبه به سمت نظامیان صهیونیست در جبل جرزیم در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری تیراندازی کردند.
بر اساس این گزارش، منابع محلی گفتند که مبارزان فلسطینی پست نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر نابلس را مورد تیراندازی قرار دادند.
این در حالی است که گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) درپی ترور یکی از رهبران خود از سوی رژیم اشغالگر در شهر نابلس نسبت به واکنش قدرتمند به این جنایت هشدار داد.
رژیم صهیونیستی شهید تامر الکیلانی را با استفاده از یک موتورسیکلت بمب گذاری شده حین عبور وی از کنار خیابان ترور کرد.
گروه‌های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد یکشنبه از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
گروههای مقاومت فلسطین ترور نحوه تامر کیلانی از فرماندهان مقاومت در نابلس را نشان دهنده عجز و ناتوانی اشغالگران در مقابله با مقاومت دانسته و تاکید کردند که اینگونه جنایت‌ها، مقاومت در سراسر نقاط کرانه باختری و قدس اشغالی را نه تنها متوقف نمی‌کند بلکه آن را قوی‌تر خواهد کرد.
حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن تسلیت شهادت تامر کیلانی تاکید کرد: این اقدام جنایتی جدید است که به زنجیره جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین افزوده می‌شود.
از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد که این ترور عزم و اراده مبارزان شجاع را کم نخواهد کرد بلکه بر شدت مقابله با اشغالگر خواهد افزود. این جنبش خاطرنشان کرد که قتل مبارزان مقاومت بدون مجازات نخواهد ماند. امیدوارم از خبر تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در
نابلس
راضی بوده باشید.

تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در
نابلس  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۴ ۰۲:۳۷:۱۱