تکمیل پروژه‌های تامین آب در دشتستان تسریع شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تکمیل پروژه‌های تامین آب در دشتستان تسریع شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، ابراهیم رضایی عصر شنبه در حاشیه بازدید وزیر نیرو از روند اجرای سد دالکی اظهار داشت: سد دالکی یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر است که تکمیل آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی اضافه کرد: تکمیل سد دالکی نقش مهمی در اقتصاد شهرستان دشتستان خواهد داشت و بیشترین تأثیر آن در حوزه کشاورزی است که نجات‌بخش نخیلات این شهرستان خواهد بود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تسریع در تکمیل سد دالکی را ضروری دانست و ادامه داد: انتظار می‌رود تکمیل پروژه‌های تأمین آب در شهرستان دشتستان با جدیت دنبال شود.
وی افزود: انتظار داریم با حضور وزیر نیرو در محل اجرای این پروژه مهم، شاهد جدیت بیشتری برای تسریع در روند تکمیل این سد باشیم تا مردم بتوانند از برکات آن بهره مند شوند.
محرابیان وزیر نیرو که صبح امروز وارد استان بوشهر شده است، به دعوت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از سد دالکی به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی استان بوشهر بازدید کرد.
سد دالکی از نوع خاکی با هسته آسفالتی و حجم مخزن ۲۷۰ میلیون مترمکعب، از بزرگترین سدهای هسته آسفالتی کشور محسوب می‌شود. امیدوارم از خبر تکمیل پروژه‌های تامین آب در دشتستان تسریع شود راضی بوده باشید.

تکمیل پروژه‌های تامین آب در دشتستان تسریع شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۹ ۰۲:۴۱:۵۸