تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت می‌شوند/ لزوم مهار گاز فلرهای
خارگ

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت می‌شوند/ لزوم مهار گاز فلرهای
خارگ
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مهدی سایت احکامانگیز عصر پنجشنبه در بازدید از شرکت‌های نفتی اعم از پایه‌های نفتی، فلات قاره، ان جی ال و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار داشت: نیاز جدی کشور حمایت از تولید، اشتغال پایدار و رفع موانع و مسائل بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی است و هر کس در این حوزه مسئولیت دارد، باید کار خود را به عنوان تکلیف شرعی و قانونی انجام دهد.
وی افزود: دستگاه قضا بنا به رسالت خود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، اشتغال و توسعه فعالیت‌های تولیدی، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را در حیطه وظایف قانونی از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام دهد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: مجموعه قضائی استان بوشهر نیز به‌عنوان بخشی از دستگاه قضائی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال مأموریت دارد و تلاش دارد تا در این عرصه با فعالیت‌ها و اقدامات خود مثمر ثمر واقع شود.
سایت احکامانگیز خاطر نشان کرد: عمل به شعار سال یعنی حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها میسر نمی‌شود مگر اینکه از کارآفرینان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران مشروع حمایت شود و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام صورت گیرد.
رفع مشکلات قضائی واحدهای تولیدی
وی بیان کرد: به همین منظور دستگاه قضائی وظیفه خود می‌داند به رفع مشکلات قضائی آن‌ها کمک کند، تلاش می‌شود که تمامی ظرفیت‌های قانونی را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران به کار گیریم تا در این جنگ اقتصادی به موفقیت دست یابیم.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: حفظ حقوق عامه در اولویت دستگاه قضائی قرار دارد و همه مکلف هستند در این زمینه وظایف خود را به نحو صحیح انجام دهند.
وی اضافه کرد: تشکیل شورای راهبردی بین شرکت‌های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ برای رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات رسانی مناسب توسط شرکت‌های نفتی سر لوحه قرار گیرد و کمبودها و مشکلات مردم در زمینه بهداشت و درمان می‌بایست رفع شود.
سایت احکامانگیز ادامه داد: همچنین برای جمع آوری و مهار گاز فلرهای موجود در خارگ که متأسفانه این سرمایه عظیم کشور که سال‌هاست سوخته می‌شود و هدر می‌رود باید اقدامات لازم صورت بپذیرد. امیدوارم از خبر تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت می‌شوند/ لزوم مهار گاز فلرهای
خارگ
راضی بوده باشید.

تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت می‌شوند/ لزوم مهار گاز فلرهای
خارگ  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۲ ۰۲:۳۹:۲۴