تولیت آستان قدس رضوی در گذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت
گفت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تولیت آستان قدس رضوی در گذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت
گفت
به گزارش سوالات شرعی و احکام، حجت‌الاسلام احمد مروی در پیامی درگذشت استاد برجسته اخلاق و خطیب فاضل حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نیا را تسلیت گفت.
تولیت آستان قدس رضوی در این پیام اظهار کرد: ارتحال استاد برجسته اخلاق و عرفان و خطیب فاضل حضرت حجت‌الاسلام فاطمی نیا رضوان‌الله علیه، موجب تأثر شد.این عالم ربانی و متواضع عمر با برکت خویش را صرف تبلیغ اسلام و ترویج تعالیم نورانی اهل‌بیت علیهم‌السلام در سنگر وعظ و خطابه کرد و به‌طور قطع ولایتمداری، گفتار نیک و سلوک علمی و اخلاقی ایشان در هدایت مردم به‌سوی ارزش‌های الهی، توشه گرانسنگ در محضر الهی و یاد و خاطره آن مرد بزرگ را در صفحه روزگار ماندگار خواهد کرد.
وی ادامه داد: خدمت در بارگاه منور رضوی نیز یکی از افتخارات بزرگ این عالم وارسته و خطیب توانا بود که برگ زرین دیگری در کارنامه ایشان و ذخیره ارزشمندی برای آخرت خواهد بود.
حجت‌الاسلام مروی گفت: ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوستان و ارادتمندان به‌ویژه خاندان گرامی ایشان، در جوار مضجع منوّر و شریف حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیّة والثناء برای آن خادم با اخلاص اهل‌بیت (ع) از درگاه ایزد منّان علو درجه و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش معنوی مسألت می‌نمایم. امیدوارم از خبر تولیت آستان قدس رضوی در گذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت
گفت
راضی بوده باشید.

تولیت آستان قدس رضوی در گذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت
گفت  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۵-۱۸ ۰۲:۳۶:۴۴