توصیه های رسانه های فرانسوی برای استفاده از هیزم در
زمستان!

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر توصیه های رسانه های فرانسوی برای استفاده از هیزم در
زمستان!
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، درپی افزایش هزینه‌های انرژی و احتمال قطع برق به دلیل تحریم‌هایی که پاریس و متحدانش علیه روسیه وضع کرده اند، رسانه‌های فرانسوی توصیه‌هایی را درباره قطع درختان به منظور گرمایش در زمستان منتشر کردند.
بر اساس این گزارش، شبکه BFMTV روز سه شنبه گزارشی را پیرامون مجموعه قواعد و مقررات مربوط به قطع درختان با توجه به افزایش زیاد قیمت هیزم پخش کرد.
این شبکه اعلام کرد که قمیت هر متر مکعب هیزم از ۶۵ یورو به ۹۰ یورو افزایش یافته و بسیاری از خانواده‌ها قادر به خرید آن نیستند.
این گزارش می‌افزاید: همچون تمامی دیگر سوخت‌ها، قیمت هیزم نیز مدام در حال افزایش است و بسیاری از افراد تحمل آن را ندارند. بهترین راهکار این است که خودت به جنگل بروی و همچون قرون وسطی هیزم جمع آوری کنی.
در این گزارش آمده است که فقط قطع درختانی که قطر آنها بیشتر از ۳۵ سانتمیتر می‌باشد، امکان پذیر است و در صورت قطع درختان کوچک جریمه ای به میزان ۱۵۰۰ یورو باید پرداخت.
شبکه TF۱ TV نیز گفت که به منظور برخورداری از هیزم باید مالیاتی به میزان ۵۲ یورو پرداخت شود.
رسانه‌ها گزارش دادند که از هر چهار فرانسوی یک نفر برای گرمایش در زمستان از هیزم استفاده می‌کند و سال جاری تعداد افرادی که برای جستجوی هیزم به جنگل می‌روند رو به افزایش است. امیدوارم از خبر توصیه های رسانه های فرانسوی برای استفاده از هیزم در
زمستان!
راضی بوده باشید.

توصیه های رسانه های فرانسوی برای استفاده از هیزم در
زمستان!  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۷ ۰۲:۴۱:۵۱