توسعه متوازن گردشگری در استان بوشهر در اولویت‌ است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر توسعه متوازن گردشگری در استان بوشهر در اولویت‌ است به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسماعیل سجادی‌منش جمعه شب در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه کاری ما ارتباط مستقیم با مردم دارد اظهار داشت: به دنبال رفع مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بوده و هستیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر با اشاره به اینکه توسعه متوازن ظرفیت‌های گردشگری در استان از اولویت‌های این اداره کل است افزود: برای تقویت این حوزه با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کارهای بسیار خوبی در حال انجام است.
وی گفت: استان بوشهر دارای تولیدات صنایع‌دستی فاخری است و از فعالان این عرصه حمایت می‌شود.
وی یادآور شد: این اداره کل با ایجاد بازارچه‌های موقت، نمایشگاه‌ها و دیگر رویدادهای جانبی فرصت را برای عرضه محصولات تولیدی هنرمندان فراهم می‌کنیم.
ضرورت راه اندازی بازار دائمی عرضه محصولات صنایع‌دستی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان عنوان کرد: مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیازمند بازار دائمی عرضه محصولات صنایع‌دستی هستند و یکی از دغدغه‌های صنعتگران این مهم است.
سجادی‌منش با بیان اینکه در حوزه میراث‌فرهنگی با استحکام‌بخشی، سامان‌دهی، پاک‌سازی و مرمت آثار ارزشمند استان کارهای خوبی انجام شده است اضافه کرد: در بافت بوشهر نیز در هفته دولت شاهد پایان عملیات اجرایی مرمت مسجد تاریخی جمعه، مجلسی تاریخی آل عصفور و بخشی از گذر رفیعی رشیدی بودیم که این عملیات در محدوده بافت بوشهر ادامه‌دار خواهد بود. امیدوارم از خبر توسعه متوازن گردشگری در استان بوشهر در اولویت‌ است راضی بوده باشید.

توسعه متوازن گردشگری در استان بوشهر در اولویت‌ است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۱ ۰۲:۴۰:۵۱