توسعه سرانه ورزشی یکی از اهداف دولت در گیلان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر توسعه سرانه ورزشی یکی از اهداف دولت در گیلان به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسدالله عباسی عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر لزوم توجه به اجرای صحیح طرح نهضت مسکن ملی در گیلان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و با همکاری بنیاد مستضعفان، ۱۰۰ هکتار از اراضی این بنیاد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان اختصاص پیدا کرد.
وی با اشاره به احداث ۸۷۰ واحد مسکن محرومین در این استان افزود: این واحدها توسط بهزیستی و کمیته امداد در حال احداث است و در صورت پیشرفت مناسب تا دهه مبارک فجر، این سهمیه به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد و در بین شهرستان‌های مختلف گیلان توزیع می‌شود.
استاندار گیلان با اشاره به اقدامات دولت در راستای اشتغال زایی بیان کرد: در شهرستان آستانه‌اشرفیه ۱۳۰ هکتار و در بندر انزلی هم چندین هکتار اراضی برای پرورش ماهیان خاویاری و کاشت توتستان وجود دارد که مقرر شد بنیاد مستضعفان این اراضی را در اختیار دولت قرار دهد.
عباسی با بیان اینکه اراضی با مالکیت بنیاد مستضعفان که در اختیار کشاورزان است، باید تعیین تکلیف شود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این اراضی در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و به صورت توافقی به کشاورزان واگذار می‌شود.
وی از اعطای سند سه هزار واحد روستایی به روستاییان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در استان گیلان مقرر شد تا با همکاری بنیاد مستضعفان سند سه هزار واحد روستایی به متقاضیان اعطا شود.
استاندار گیلان، توسعه سرانه ورزشی را یکی از اهداف دولت در این استان دانست و بیان کرد: مقرر شد دهستان‌ها برخی اراضی خود را در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دهند تا با احداث زمین‌های ورزشی و چمن مصنوعی به توسعه سرانه ورزشی در استان و مناطق روستایی کمک شود. امیدوارم از خبر توسعه سرانه ورزشی یکی از اهداف دولت در گیلان راضی بوده باشید.

توسعه سرانه ورزشی یکی از اهداف دولت در گیلان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۱ ۰۲:۴۱:۳۳